Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

La Peseta saharaui, es la moneda de la Repuvlika Araba Saharaui Demokratika desde la sinyatura de los Akodros de Madrid en 1975.

Anke no es una moneda ofisyala, uzada en la ekonomiya del payis, tiene aresivido el kodiche ISO 4217 EHP. Esta partajada en 100 sentimos, anke el governo saharaui no tiene produzidas monedas de sentimos, ma tampoko bilyetos en pesetas saharauis.

Komo la mayor parte del payis esta okupada por Maroko, [1] la moneda mas uzada enel territorio del Sahara Oksidental es el dirham de Maroko, endjunto ala uqiya mauritaneza en menor medida.

Al no ser una moneda ofisyala ni akseptada, no egziste una tasa de troko para la peseta saharaui, ma afilu diskues de los Akodros de Madrid, el governo de la RASD afikso el su valor komo igual al de la peseta espanyola, kon una tasa de trokamiento de 1 ESP = 1 EHP; i aktualmente kon una paritad afiksada kon el euro de 1 EUR = 166,386 EHP.

Monedas trocar

Las monedas no de eksposizion akunyadas por el Frente Polisario son de 1, 2, 5 i 50 pesetas, todas eyas echas de kupronikel.

Referensias trocar