Caracas

(Redirijado de Karakas)
Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

Caracas
קאראקס
Bandyera de Caracas קאראקס Escudo de Caracas קאראקס
Paiz  Venezuela
Pozision 10°30′22" N 66°54′53" O
• Altura 900 m
Superfisia 1.930 km²
Povlasion 3.140.176 mor. (2005)
• Densidad 1.697 ab./km²
Jentilisio Karakenyo /-a
Alkalde Antonio Ledezma (ABP)
Pajina web http://www.alcaldiamayor.gob.ve/


Caracas o el su nombre kompleto ansina komo la yamaron los espanyoles, Santiago de León de Caracas es la kapitala i la sivdad la mas grande de Venezuela. Es la kapitala federala de Venezuela, endemas de el su prinsipal sentro administrativo, finansiero, komersalo i kulturalo, endemas de sede de los Puederes Publikos de la Nasion y del Governo Nasyonal. La sivdad se topa enel Munisipio Libertador del Distrito Kapital, i los munisipios ke formaban el antiko Distrito Sucre del Estado Miranda, ke son: Chacao, Baruta, El Hatillo i Sucre, kon los kualos tiene partajada una povlasion total estimada ofisialmente de mas de tres milyones de abitantes enel anyo 2005, anke fuentes no ofisialas indikan ke la sivdad tiene mas de sinko milyones de abitantes, dependiendo de la ekstensyon adjudikada a la su Area Metropolitana. La sivdad esta atravesada por el rio Guaire de Sud-Oeste a Nord-Este.

Istoria trocar

La primera fondasion de una sivdad espanyola en la Vaye de Caracas, yamada San Francisco, fue echa enel anyo 1560 por el mestizo Francisco Fajardo, ijo de Francisco de Fajardo, Teniente de Governador de la isola de Margarita i de la kasika guaikerí Isabel, inyeta del kasike Charayma de la Costa de Maya en la provinsia de Caracas. Esta fondasion de San Francisco aresivio el atako de los indios Teques, Mariches, Toromaimas i otros de la provinsia, agrupados por el lejendario kasike Guaicaipuro i kenes la kemaron a mediados de Oktobre del anyo 1561. Diego de Losada, konkistador espanyol, obedesyendo una Real Sedula del anyo 1563 ke ordenaba la re-edifikasion de la sivdad de San Francisco, arriva enel anyo 1567 i la fonda formalmente en Marso del anyo 1568 kon el nombre de Santiago de León de Caracas i ansina la sivdad toma el nombre de Caracas por el nombre yevado por los indijenas ke avitaban la rejion a la yegada de los konkistadores.

Sivdades ermanas trocar

 
Esnoga Tiferet Israel en Caracas.

Mas informasion trocar

  Wikimedia Commons alberga kontenido multimedia sovre Caracas


 
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.