Shavit (en ivrit שביט, "kometa") es una roketa lansadora produsida por Israel para lansar satelits artifisiales chikos a una orbita basha. El su primér lansamyento fue el 19 de Sietembre de 1988 , kon un satelilt Ofek a bordo, aziendo de Israel el mueveno paez, dempues de la Union Sovyetika (aktualmente Rusia), Estatos Unitos, Fransia, el Reyno Unito, Italia, Kina, Singapore, Japon i la India, en tener kapachitá propia de lansamiento de satelits al espasio eksterior. La roketa lansadora Shavit fue desinyada i fabrikada por Israel Aerospace Industries (IAI).

Lansamiento d'un Shavit

Las roketas Shavit son lansadas desde la Baza Aerea de Palmahim por la Ajensia Espasiala Yisraeli kon una orbita retrograda para impedir ke kaygan kusures de la roketa en rejiones povladas i endemas para no vuelar sovre payizes inimigos ubikados al Oryente del paez; este aze ke los lansamientos siempre tengan una menor kapachitá ke si el lanzamiento se aziese oryentado asia el Este. La roketa lansadora tiene tres etapas, empulsadas por motores de kombustivle sólido, kon una opsion para estableser una katrena etapa kon kombustivle likido, fabrikada por IAI.

Shavit esta bazada en el misil de alkanse intermidio Jericho II i fue insiialmente dezvelopado endjuntamente kon la roketa lansadera sud afrikana RSA-3.[1]


Referensias trocar

  1. RSA. Astronautix.com


 
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.