Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

La Kaza Djudia
Lider Naftali Bennett
Portaboz
Fondasyon 2008
Sede Yerushalayim
Ideolojiya politika Dirita, Zionismo relijiozo, Gran Israel
Afiliasyon internasionala Sin alineasyon internasionala
Sitio web baityehudi.org.il

La Kaza Djudia (ivrit: הבית היהודי) es un partito politiko de dirita relijioza zionista en Israel. Este partito se krio diskues de la union del Partito Nasyonal Relijiozo, Moledet i Tkuma en Noviembre de 2008, afilu diskues ke el su prinsipal miembro yegase de lugar 17 en la lista de kandidatos a la Knesset del muevo partito, Moledet dechidio kitarse de la aliansa i konformo una mueva kon Atikva yamada Union Nasyonala, ke também akabo por se dizolver.

El su lider es Naftali Bennett.

El su partito reprezenta al Zionismo relijiozo, al Gran Israel, i , má rezientemente, a los interesej de los djudeos ortodoxos modernos.

Para las sus eleksiones a la Knesset numero 19, el partito e Tkuma se ajuntaron basho el su shef de la lista La Kaza Djudia, Bennett. Uri Bank i el su partito Moledet, apoyaron la integrasyon em la aliansa. Algumos de los sus membros abandonaron la aliansa para formar un muevo partito, Otzma le Israel, ke no tuvo kandidatos dentro de la Knesset.

El partito ten ministros em el su kabinete de Israel.