Diferensya entre trocamientos de "Yen"

Contenido eliminado Contenido añadido
Marrovi (diskutir | kontribüsyones)
Sin resumen de edición
Liña 1:
El '''yen''' es la [[moneda]] uzada en [[Japon]] ande se pronunsia 'en'. El su simbolo es ¥, má en Japon se representa kon la letra [[kanji]] 円 (ke signifika ''redondo''). La eskritura en letras romanas, kon ''y'', es derivada de la [[romanisasyon]] de una eskritura antika de la palavra, ansina komo kon los nombres ''Uyeda'' (Ueda), ''Iyeyasu'' (Ieyasu) I endemas ''Inouye'' (Inoue).
El '''yen''' es la [[moneda]] uzada en [[Japon]] donde se pronunsia 'en'.
El su simbolo es ¥, má en Japon se representa kon la letra [[kanji]] 円 (ke signifika ''redondo''). La eskritura en letras romanas, kon ''y'', es derivada de la [[romanisasyon]] de una eskritura antika de la palavra, ansina komo kon los nombres ''Uyeda'' (Ueda), ''Iyeyasu'' (Ieyasu) I endemas ''Inouye'' (Inoue).
 
La eskritura orijinal del yen era la misma ke la del [[yuan]] [[Khina|khino]] (圓 [[pinyin]]: yuán), má en la eskritura moderna se uza un karákter diferente: 円.
Línea 26 ⟶ 25:
El valor de las parás i bilyetos esta eskrito de las dos formas. En el reverso de las parás aparese el su valor en numeros arabos ansina komo el anyo de emisyon en el [[kalendario japonezo]] basado en los anyos ke an pasado desde la toma de poder del [[Emperadores de Japon|emperador]] aktual (por egzemplo, ''[[Heisei]] 16'', ke es el anyo 2004). En el anverso aparese eskrito ''[[Japon|Nihon koku]]'' (日本国), el valor de la moneda eskrito en kanji i una imajen, jeneralmente de una flor o planta, afilu en la moneda de 10 yenes se amostra el Pavilyon del Fénix del [[Templo de Byōdōin]] en [[Uji (sivdad)|Uji]] ([[prefektura de Kioto]]).
 
== IstoryaIstoria ==
 
Fue introdusido por el governo [[Meiji]] komo un sistema similar a los de [[Evropa]], ke iva trokar el sistema mucho má difísil del [[periodo Edo]]. El Akta de la Mueva Moneda (新貨条例 ''shinka joorei'') de 1871 ibva desidir adopter el sistema desimal para kontar el yen (1, 圓), [[sen (moneda)|sen]] (1/100, 錢) i [[rin (moneda)|rin]] (1/1000, 厘). El sen i el rin yen desharon de uzarse en 1954, afilu se uzan ainda en la bolsa.
 
Acojido del aderesso "https://lad.wikipedia.org/wiki/Yen"