Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.


Duolingo (en ivrit דואולינגו, Duolingo; en arabo دولينجو‎, Dolingo) es un sitio web de kreado por Luis von Ahn y Severin Hacker y, nasido (el dia 11 de noviembre del anyo 2011) mersi la ayuda de Antonio Navas, Vicki Cheung, Marcel Uekermann, Brendan Meeder, Hector Villafuerte y Jose Fuentes. Se lanso las versyones en alman, franses, kastiyano y portugez para impulsar su ekspansiyón fuera de Estatos Unitos d'Amerika.

Kriadores trocar

Luis von Ahn es un profesor universitario (nasido en Guatemala)y kriador de reCAPTCHA y Duolingo. Severin Hacker fue un elevo universitario (nasido en Suisa), de Luis, y kriador de Duolingo.

Istoriya trocar

No estavan disponivles linguas komo el inglez (ke es una lingua mas avlada del mundo) y otras munchas linguas en lo su payis y, no sola mente en lo su payis sino también en munchos otros payis. Depues, merci la ayuda de lo su elevo universitario Severin Hacker.

Kursos trocar

Aktualmente está abierto a kualquier usuador ke este interessado y kera desvelopar y amijorar la Incubadora de linguas muevas komo el Klingon.

Inglaparlantes Kastilyanoparlantes Otras linguas

Edukasion trocar

Duolingo School

Ver tambien trocar


 
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.