Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

Apodaca

Paiz  Meksiko
Estado Muevo Leon
Rejion Rejion Metropolitana
Kavesera Sivdad Apodaca
Fondasion
Superfisia km²
Altura m.
Povlasion mor.
Alkalde Oscar Alberto Cantú García
Djentilisio {{{djentilisio}}}
Kodigo 19006
Lokalidades
Hoja web

 

Apodaca es un belediye del Estado de Muevo Leon. La kavesera es la sivdad de Sivdad Apodaca, es konsiderado komo uno de los belediyes kon mas muchiguamiento del estado.

Etimolojia trocar

El nombre del belediye de Apodaca tyene un orijin en lingua vaska por el nombre de Salvador de Apodaca, la alkunya Apodaca es en onra al obispo de Linares.[1]

Jeografia trocar

Apodaca topa al sentro del estado, konta kon una superfisie de 241.63 km² de territorio. La kavesera del belediye es Apodaca i se topa al sud kon Guadalupe, kolinda al norte kon General Zuazua, al oeste kolinda kon el San Pedro Garza García, al este kon el Pesquería.[2]

Governo i administrasion trocar

Alkalde Periodo
2000-2003
2003-2006
2006-2009
2009-2012
2013-2015
  Oscar Alberto Cantú García 2016-2018

Infraestruktura trocar

Komunikasion i transporte trocar

 
Ayroporto Internasional de Monterrey.

Apodaca konta kon una grande rede de estradas ke kovren un elevado porsentaje del territorio del belediye, mesmamente es aprovechado por una grande kantidad de linyas de otobusos kue konektan kon munchos belediyes del estado.

Apodaca tyene un ayroporto internasional yamado Mariano Escobedo, konekta kon ayroportos del paiz i alkunos fuera del paiz (Estados Unidos i Korea del Sud), tiene la pista de aterrizaje mas lunga de todo Meksiko i es fraguado a 1500 metros sobre el nivel dela mar.

Es chiko el uso de transporte kolektivo, anke agora mesmo, esta amuchiguando el uzo de trenes de sekanias komo el Treno interurbano azia Monterrey yamado Metrorrey.

Ver endemas trocar

Referensias trocar

  1. Apodaca INAFED, 11 de djulio de 2017.
  2. Belediye de Apodaca (en lingua kastilyana)

Atamientos eksternos trocar


Muevo Leon | Monterrey  
Belediyes Anáhuac | Apodaca | Aramberri | Guadalupe | Monterrey | San Nicolás de los Garza | San Pedro Garza García | Santa Katarina