Universita Ebrea de Yerushalayim

La Universita Ebrea de Yerushalayim (en ivrit האוניברסיטה העברית בירושלים, A-Universita AIvrit BYirushalaim; en arabo الجامعة العبرية في القدس‎, Al-Jāmi`ah al-`Ibriyyah fil-Quds) fue la priméra universita djudia en Israel, fondada enel anyo 1925 komo una de las institusiones del Estado Djudio «en proseso de kriasion».

Hebrew University Jerusalem IL WV.JPG

Los katro kampusTrocar

  • Har Atzofim, ande estudia un 75% de los elevos de la universita, tiene las eskolas de Siensias Sosyales, Umanidades, Dirito, Edukasiyon i Asistensia Sosyala. Endemas tiene la Eskola de Elevos Ekstranjeros, El Instituto de Estudios de Djudaismo Kontemporáneo i el Sentro de Ensinyansa para Siegos, entre otros. Dentro del kampus se ankontra tambien la Eskola de Artes "Betzalel", anke no konforma parte de la universita.
  • Givat Ram: sitio de la Eskola de Siensias i la Eskola de Musika. Ayí se ankontra la Biblioteka Nasionala. Biblioteka Nasionala de Israel de ovras i se topa enel kampus de Givat Ram.
  • Ospital Hadassa - Ein Kárem: Eskolas de Medisina i Odontolojiya; Eskola de Enfermeriya.
  • Rehovot: Este kampus, el má chiko de los katro, es el úniko ahuéra de la sivdad de Yerushalayim. Ayí se ankontran las eskolas de Agronomiya i Siensias de la Alimentasiyon, i la Eskola de Turismo.

PrestijioTrocar

La universita es rikonosida en todo el mundo; en las sus kamaretas de klasa, estudiaron o ensinyaron no menos de sinko Premios Nobel:

Endemas, la Universita es la eredera únika i propietaria del legado de Albert Einstein, i konserva en los sus arkivos todos los sus dokumentos manuskritos.

Para el anyo 2003, la Universita Ebrea kontaba kon 22.600 elevos, i para esta data ya tinía má de 90.000 títolos universitarios entregados.

GaleríaTrocar

Enlasos eksternosTrocar

  Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de la Universita Ebrea de Yerushalayim.