Tecamachalco (Meksiko)

Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

Tecamachalco
Escudo de Tecamachalco
Paiz  Meksiko
• Estado  Meksiko
• Rejion Naucalpan
• Belediye Naucalpan de Juárez
Pozision  
• Altura n/d
Superfisia n/d
Povlasion
• Densidad n/d
Jentilisio n/d
Alkalde n/d
Pajina web n/d


Tecamachalco es una lokalidad del belediye de Naucalpan de Juárez ande mora una grande komunita djudia azkenazim ke refieran komo a el kruze de la kaleja de las Fuentes i la kaleja de Fuente de la Templanza komo la Pichona Tel Aviv. Los viernes por la noche o el shabat durante el dia se puede ver a los sus residentes andando azia la esnoga, a munchos ombres portando sombreros i a muchas mujeres yevando manto.

Lonjas djudias inkluyen el "Palacio Kosher", ke toka muzika israeliana i merka espesias del Israel, halva, pasta de chocolata israeliana, bretzels de Mueva York, wiener shnitzel, falafel, i munchas otras merkadurias kosher. El "Shuky Centre", de varios pisos, es un supermerkado kon seksiones distintas para la karne i para la leche; i merka shawarma, sushi, kumida kosher, pan lavash suryo, poyos kosher, i jalot. Otras lonjas djudías zon la Panadería Sinaí, la Sastreria Saul, las karniserias i las takerías kosher. Ay eskuelas djudias i por lo menos seis esnogas, todos sin letrero ke los marka.[1]

Referensias trocar

  1. Vivienne Stanton (13 de septiembre de 2010). «The many faces of Jewish Mexico» (en inglés).

Atamientos eksternos trocar


 
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.