Buenos Días, Edson7quedas! trocar

Buenos venidos a la Vikipedia Judeo-Española!

¡Na! Aquí están unos linkes para ayudárte:

De nuevo, buenos venidos a la Vikipedia Judeo-Española!


Shalom Edson trocar

Venidas buenas i claras Edson, a la Vikipedia Judeo-Española.
Llo so uno de los administradores de esta Vikipedia, i moro en Estambol, Turquia. Me ambesí a hablar el Judeo-Español (JE) de mis nonos. ¿Me puedes dezir si quedó ningunos habladores de nuestra lingua en Sete Quedas o Sao Paulo, o en general en Brasil? ¿Tú, de ande te ambesates a hablar el JE? Llo te puedo ayudar si queres en tu conocimiento de la lingua. Como Vikipedia, somos orosos de hazer el conocimiento de una nueva contribudor. Me parece que puedemos ayudar muncho uno al otro en ambesándomos encima del JE. Quédate con paz. Al vermos. --Universal Life 14:03 20 Diz 2009 (UTC)

  • Shalom, Jan.

Por Sete Quedas ser una ciudad fronteriza con el Paraguay, muchos hablan en espanhol. yo tengo gran interés en mejorar mi conocimiento en el idioma ladino. Aqui en São Paulo, tienem muchos que hablan ladino y español.

Muchas Gracias por las venidas buenas. --Edson7quedas

    • No haze nada Edson :) I te rengracio para darme repuesta :) Llo me intereso muncho de las comunidades que hablan el JE. ¿Tu te ambesates (aprendiste) el Ladino del internet? ¿de los comunidades allá en Sao Paulo? ¿Qué es tu lingua materna? Los Sefaraddes en el mundo entero, hablan el JE asegún el lugar que moran. Y ay munchos lejhchés (dialectos)... Es por esto que me enteresso a cada comunidad que encontro :) Ah, i no olvides de meter tu siño a la fin de tu escritura en las páginas de diskussión. Lo puedes hazer en klikando arriba, en el botón, el uno antes del último. Al vermos Edson :) Con amistad --Universal Life 21:53 20 Diz 2009 (UTC)