Kaída de Kabul (2021/5781)

Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.


Tras la proklamasyón de retirada de tropas de los Estados Unidos de Amérika del paiz Afganistan kon plaso 30 de Ogusto (23 Elul), nomvre ofisial Repúblika Islamika de Afganistan, los talibanes retomaron el kontrol total del paiz afgano,[1] volviendo a restrinjir los derechos de mujeres i otras sektas. Luego de eso, jeneralmente empesaron kon atentados terroristas espesialmente en el Aeropuerto de Kabul, la sivdad kapitala del paiz, aprovechando ke munchos afganos intentavan eskapar del paiz. Kuando ofisialmente se retiraron todas las tropas estadounidenses i refuersos de ese paiz tras un anunsio del aktual presidente de los Estados Unidos Joe Biden, los talibanes selebraron kon disparos al aire.[2]

Ikono de evento resiente
Ikono de evento resiente

Este artíkolo trata sovre un evento aktual o en kurso.
La informasyón de esta hoja puede kanviar konstantemente. Si tienes referensias sufisientes, puedes ir trocando este artíkolo. Mientras tanto, no pongas informasyón falsa a la hoja.

Afganistan

Otros prodjektos trocar

Referensias i bibliografiya trocar

Referensias