Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.


El Payis de Gales (En lingua galesa: Cymru) es una prinsipalitad del Reyno Unido, i para siertas aspektos de ley, apartiene a la Inglaterra. Se topa al oeste de Inglaterra, ma ainda arientro de la isola de la Gran Bretanya. La majorita del payis es montozo, kon montanyas enel nord del payis; las montanyas de Snowdonia, o Eryri en lingua galesa i tambien enel sud (los Brecon Beacons). Gales tiene el su governo apropiado (el Welsh Assembly), el kualo tiene enfluensia i kontrolo ensima de impostos i otros menesteres ekonomikos i sosyales, anke la majorita del pueder lo tiene el Governo Britaniko en Westminster, Londra.

Gales
גאליס
Cymru
Bandyera Eskudo

Situasión de Gales
Situasión de Gales

Paiz: Reyno Unido
Entidad: nación constitutiva del Reino Unido, nación, Pais
Kapitala: Cardiff
Mayor sivdad: Cardiff
Linguas ofisialas: Inglez, galez
Forma de governo:
Shefe de governo: Vaughan Gething
Ekstension: 21 218 km2
Povlasion: 3 113 000
·Densidad: 14.7 ab/km2
Djentilisio: Welsh; Cymro, -a
Uzo orario: UTC±00:00
Kodigo ISO: GB-WLS
Hoja web:

Gales tamben tene su lingua apropiada orijinala, la lingua galesa, ma oy endiya, es avlada por solo un 20% de la povlasion. Afilu es ambezada en eskolas, espesialmente al nord del payis i desde la anyada de 2009, es lingua ofisiala. La majorita dela povlasion avla endemas el inglez komo nativos i kaji todos konosen la lingua desde ninyos.


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.