State of Florida
יסטאדו די פלורידה
Estado de Florida
Flag of Florida.svg Seal of Florida.svg
Bandyera Eskudo

Situasión de Florida

Paiz: Flag of the United States.svg Estados Unidos
Entidad: Estado
Kapitala: Talahasee
Mayor sivdad: Miami
Linguas ofisialas: Inglez, kastilyano.
Forma de governo: Estado federal
Shefe de governo: Rick Scott
Ekstension: 170 304 km2
Povlasion: 20 271 272
·Densidad: 11.9 ab/km2
Djentilisio: Floridian, Floridan
Uzo orario: UTC−5
Kodigo ISO: US-FL
Hoja web: http://www.myflorida.com


Florida es un estato de los Estatos Unitos. Situada en la rejion sud este de Estatos Unitos. Ábet 19,3 m de morantes.

Contènidos

EtimolojiaTrocar

La penínsola dela Florida fue deshkubierta por Juan Ponce de León el lunes de Paskua del anyo 1513. Komo la Paskua de Resurrección endemas se konoae komo la Paskua Florida, a la penínsola se le yamó: Penínsu la dela Florida.[1]

IstoryaTrocar

Al sieklo XVI ay indios apalaches, timuquas, ais, tocobagas, calusa i tequesta. Dipipez, fue deskuverta por Juan Ponce de León, los Pinzón, Juan Díaz de Solís i Amériko Vespuccio kuando viajaban la mar por el gulfo de Méksiko. Arrivaron a Florida (antíkamente yamada ízla de Bimini). El 2 de abvril de 1513, Ponce de León tomó posesion de akéya supozada izla dando le La Florida. El motiv de topar la era la Manadéra de Djoventia (de la mansevéz), en fondo de un vado de la península de La Florida. No fue el primér ispano ke arribó a ésta tierra, vio un orijinalamerikano en 1513 ke podo avlar kastilyano. Dopipez los angleses konkuistaron Florida, ma en la rekonkuista ispanola, los ispanos akaváron merkando la Florida a Estatos Unitos por $5 m. Entónses Florida era máz grande i ábiia maz tierra de país. Lo ke dempues pasó hue ke independizadas las kolonias norte-oksidentales kedó la aktuál Florida kon maz de 18 m de personas.

JeografiaTrocar

El territorio floridano al norte topa kon Jeorjia, al este kon Oseano Atlantiko, al oeste kon el Golfo de Meksiko i al sud kon Kanal de Florida, al noroeste kon Alabama. El estado es apartajado en kondados, la kapitala es Talahasee.

El estado de Florida se topa en las koordenadas jeografikas del meridiano de Greenwich latitud norte 43º 56' 00 minima, 48º 00' 00 maksima, longitud oeste 120º 00' 00 minima, 124º 00' 00 maksima.

EsporTrocar

El futbol amerikano es uno de los esportes mas praktikados del estado de Florida.

Ver endemasTrocar

ReferensiasTrocar

Atamientos eksternosTrocar