Diferensya entre trocamientos de "Enjenyeriya"

Contenido eliminado Contenido añadido
ILVI (diskutir | kontribüsyones)
ILVI (diskutir | kontribüsyones)
Sin resumen de edición
Liña 9:
En jeneral, los enjenyeros intentan probar si sus disenyos logran sus objetivos antes de proseder a la produksión en kadena. Para eyo, emplean entre otras kosas: prototipos, modelos a eskala, simulasiones, pruebas destruktivas i pruebas de fuerza. Las pruebas aseguran ke los artefaktos funsionarán komo se habiya previsto.
 
Para haser disenyos estándar i fásiles, los ordenadores tienen un papel importante. Utilizando los [[programa]]s de disenyo asistido por [[ordenadorkomputadorar]] (DAO, más konosido por kADCAD -komputerComputer-Aided Design- en inglez), los enjenyeros pueden obtener más informasión sobre sus disenyos. El ordenador puede tradusir automátikamente algunos modelos en instruksiones aptas para fabrikar un disenyo. El ordenador también permite una reutilizasión mayor de disenyos desarroyados anteriormente mostrándole al enjenyero una biblioteka de partes predefinidas para ser utilizadas en sus propios disenyos.
 
Los enjenyeros se toman muy en serio su responsabilidad profesional para produsir disenyos ke se desarroyarán komo estaba previsto i no kausarán un danyo inesperado a la jente en jeneral. Normalmente, los enjenyeros inkluyen un faktor de seguridad en sus disenyos para redusir el riesgo de fayos inesperados.