Consuelo Luz es una kantadera i aktrisa Chilena-Kubana de orijin miksto sefardi, mapuche i vasko. Ija de una chilena de orijin sefardi i de un kubano de orijin vasko.


Biografiya trocar

Afilú en la su famiya fue kriada komo katolika, Consuelo siempre savía ke eya tinía orijin djudio, biviendo en lares tan distintos komo Gresia, Filipinas, Espanya, Italia i Peru. Eya estudió un levelo de Literatura Espanyola en el Departamento Eksterior de la Universitá de Cambridge en Lima, i dempués estudió Literatura i Musika en la New School for Social Research en Mueva York i dempués drama en el Stella Adler Theater Studio, déke eya kiría ser también aktrisa. Enel anyo 1973 eya se mudó kon los sus ijos a bivir a Taos, en el estado de New Mexico, ande konosió al haham Chavah Carp, el kualo le apresentó unas kantikas en ladino, las kualas se le dimandó kantar en fyestas de la komunita. Esto izo ke eya dezvelopara un enterezo por la musika en ladino, kon el su priméro disko, Dezeo.

Vida personal trocar

Consuelo tiene dos ijos i una ija. Endemás eya pertenese a la keilá Ha Makom Congregation en Santa Fe, una keilá riformista giada por la rabinesa Malka Drucker.

Diskografiya trocar

  • Dezeo
  • Yo sé que yo Amo
  • Missing Water[1]
  • Putumayo presents: A Jewish Odyssey (kompilasiyon de kantaderos djudios)
  • Adio

Referensias trocar

  1. HR Music

Atamientos eksternos trocar