Villahermosa (Tabasco)

Villahermosa
Bandyera de Villahermosa Escudo de Villahermosa
Paiz  Meksiko
• Estado Tabasco
• Belediye Centro
Pozision  
• Altura n/d
Superfisia n/d
Povlasion 857,465 mor.
• Densidad n/d
Jentilisio n/d
Alkalde n/d
Pajina web n/d


Villahermosa es una sivdad del belediye de Centro i del Estado de Tabasco, endemas es la kapitala dela entidad. Ay aki una povlasion de 857,465 moradores, es la mas grande sivdad de estado i mayor sentro urbano metropolitano. La sivdad se topa a las beiras del Rio Grijalva, ayi ande abashan las aguas azia el Golfo de Meksiko.

La sivdad fue fonda el 24 de djunio en la shara tropikala del sudeste del Meksiko, los primeros kaminos fueron los grandes rios para yegar a la sivdad, fue una sivdad administrativa dela rejion, anyos mas tadre en el sieklo XX, era la Meka de la industria petrolera.

Etimolojia trocar

Se fondó el 24 de djunio de 1564 (dia de San Juan Bautista, de ayí el su nombre originalo) dado por el espanyol don Diego de Quijada. Su jentilisio es villahermosino. El nombre kolonial orijinal fue "Villa Hermosa de San Juan Bautista", y dempués de la Revolusión Meksikana kedó simple mente en "Villahermosa" o "Sivdad de Villahermosa".

Ekonomia trocar

La industria, los servisios, el turizmo i el komersio son la prinsipal aktividad ekonomika de la sivdad, aki es punto estratejiko para el komersio internasional azia el sud del kontinente.

Turizmo trocar

El turizmo es parte emportante de la ekonomia de la sivdad de Villahermosa. Ay aki un sentro istoriko es kuenta kon galanas fraguas kolonialas. Endemas es una sidad ande la jente se puede desplazar azia otrunas lokalidades emportantes.

La sivdad de Villahermosa konta kon una emportante oferta ostelera, ay aki munchos sitios de intereso ande los turistas pueden visitar.

  • Alkaldia, fragua onde governa el ajuntamiento o konsesho del belediye de Centro.
  • Katedrala de Sinyor de Tabasco, emportante fragua relijioza del paiz, sede del governo del obispado.
  • Palasio de Governo, fragua ande governa el govierno del estado de Tabasco.

Galeria trocar

Ver endemas trocar

Atamientos eksternos trocar

  Wikimedia Commons alberga kontenido multimedia sovre Villahermosa (Tabasco)