Sivdad de San Luis Potosí

San Luis Potosí
סאן לואיס פוטוסי
Bandyera de San Luis Potosí סאן לואיס פוטוסי Escudo de San Luis Potosí סאן לואיס פוטוסי
Paiz  Meksiko
• Estado San Luis Potosí
• Belediye San Luis Potosí
Pozision 22°08′59″N 100°58′30″O
• Altura n/d
• Distansia 286 km a Sivdad de Meksiko
Superfisia n/d
Povlasion
• Densidad n/d
Jentilisio n/d
Alkalde Ricardo Gallardo Juarez (PAN)
Pajina web http://www.slp.gob.mx/


San Luis Potosí es una sivdad i kapitala del Estado de San Luis Potosí. Tiene una povlasion de 722 772 morantes, tambien es yamada komo La sivdad de los jardines. El beleyide topa enla Zona Centro de la entidad, es en una kruzada de kaminos entre las tres sivdades mas grandes del paiz, antikamente kruzavan las dilidjensias del Kamino Rial Tierra de Adentro.

Etimolojia trocar

El nombre de la sivdad proviene de vierbo quechua putusi, en onra a la sivdad boliviana de Potosí en la Amerika del Sud i a la onra de San Guillermo Duarte, el rey Luis de Fransia, patrono de la sivdad.

Istoria trocar

Los primeros afinkamientos espanyoles hueron por el deshkobrimiento de yazimientos de oro i plata enel Serro de San Pedro, lugar onde no avia agua para el benefisio dela ekstraksion del mineral.

Jeografia trocar

 
Sivdad de San Luis Potosí.

El beleyide topa la nord kon los munisipios de Moctezuma i Villa de Arista al nord, al este kon Cerro de San Pedro, Soledad G Gutiérrez, Villa de Zaragoza i Villa Hidalgo, al sud kon Villa de Reyes; i al oeste topa kon Mexquitic de Carmona, Ahualulco i Villa de Arriaga; las sus kordinadas topan en le paralelo 22.09 N i el meridiano 100. 20 O.[1]

La Sivdad de San Luis Potosí es ensima de un vaye desertiko bordeado de montanyas. El su kima es kalido kon chikas yuvias, mas ay munchos parkos urbanos bastante arvolados ke arefrekan la sivdad.

Ekonomia trocar

La sivdad de San Luis Potosí es la mas emportante sivdad del estado, konta kon una grande zona industrial, ke se ekstiende por los alrededores I en los belediyes vizinos.

Turizmo trocar

 
Katedrala de San Luis Potosí.
 
Mezeo nasionalo dela maskara.

El turizmo es parte emportante de la ekonomia de la sivdad de San Luis Potosí. El su sentro istoriko es kuenta kon galanas fraguas de la epoka koloniala.

La sivdad de San Luis Potosí konta kon una emportante oferta ostelera, ay aki munchos sitios de intereso ande los turistas pueden visitar. El sentro istoriko es uno de los grandes sentros del país, bordeada de kalejas arvoladas dela sivdad i ayi ay fraguas del sieklo XIX kon emportansia istorika i artistika.

  • Palasio de governo, fragua onde governa el governador del estado.
  • Alkaldia, fragua onde governa el ajuntamiento o konsesho del belediye de San Luis Potosí.
  • Katedrala de San Luis Potosí, emportante fragua relijioza del paiz, sede del governo del obispado.
  • Universita Autonoma de San Luis Potosí, emportante fragua edukativa del estado.
  • Teatro de la Paz, emportante fragua para el arte eseiniko del estado.

Edukasion trocar

Akodros trocar

La Sivdad de San Luis Potosí tiene munchas sivdades ermanas:

Ver endemas trocar

Referensias trocar

Atamientos eksternos trocar