El Modi'in Miracle (ivrit: מודיעין מיראקל, El Mirakolo de Modi'in) es un ekipo de beisbol israeli de la sivdad de Modi'in ke djuega en la Lega de Beisbol de Yisrael. El Miracle iva terminar la priméra temporada de la Lega, enel anyo 2007 kon un enrejistro 22-19 (.537) en tresero lugar, i dempues de ganar al dosen ekipo de la Lega, Tel Aviv Lightning, en las semi finales, en las ke iva perder kon el ekipo Bet Shemesh Blue Sox 3-0 en el djuego final del kampeonato.

Logo del Ekipo

El reseptor del Miracle i exdjugador de la division menor del Boston Red Sox, Eladio Rodriguez iva ser el kampiyon de bateo de la lega, kon un promédio de bateo de .461 i iva sakar 16 home runs en 102 turnos al bate. El iva ser uno de los dos premyados kon el Premio Hank Greenberg al djugador má valiozo.

Maximo Nelson, orijinal de San Pedro de Macoris, en la Repuvlika Dominikana, iva aliderar la lega kon 85 eliminados kon strikeouts; el iva lansar para los Gulf Coast Yankees enel anyo 2004 (kon un enrejistro de 6-5 i kon una efektividad de 2.63).

Istorya trocar

El su nombre del ekipo es una referensia al mirakolo de la revolta Makabea (la ke iva empesar en el area serkana a Maccabim, ke esta en las serkanias de la aktual sivdad de Modi'in i forma parte del Gran Modi'in) i la su viktorya sovre el imperator Antiokos IV Epifanes en el anyo 167. Emporanto la imajen del ekipo es una hanukkiya, alko komunmente asosyado kon la viktorya makkabim sovre los grégos. En Fevrero 26 del anyo 2007, se iva anunsiar ke Art Shamsky, djugador de la Lega de Beisbol de Estados Unidos (Major Baseball League) en el ekipo "New York Mets" o "Miracle Mets", komo alkunas personas lo yaman, iva a ser el entrenador del ekipo. Los kolores del ekipo endemas son un enreflesho de la relasion de Art Shamsky kon los New York Mets, i la esperansa de los ofisiales de la Lega Israeli de Beisbol de ke se iva kriar una rivalidad entre los Bet Shemesh Blue Sox (kon kolores paresidos a los de los New York Yankees) y el Miracle.

Stadio trocar

Ubikado en el Kibbutz Gezer, Gezer Field es el estadio de kacha de tanto el Miracle komo de los Bet Shemesh Blue Sox.


 
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.