Miri Mesika

kantadera i aktrisa israeliana


Miri Mesika (en ebreo, מִירִי מְסִיקָה ) (Herzliya, 3 de mayo del 1978) kantadera i aktrisa israeliana.

Icono autotraduksión
Icono autotraduksión

איסטי ארטיקולו איס אונה מאלה טראדוקסייון. פוסיבלימינטי סיא אונה טראדוקסייון אוטומאטיקה קי נו הה סידו ריביזאדה פור פירסונאס, או אונה טראדוקסייון די אונה פירסונה קי נו קונוסי קון פרופונדידאד איל גיודיו־איספּאנייול או לה לינגוא די אוריגין. טומה לה אינפורמאסייון קון פריקאוסייון! סי דיזיאש קולאבוראר קון ויקיפידיה, אינקואינטרה איל ארטיקולו אוריגינאל אי ‫אמיגורה איסטה טראדוקסייון ‬.

Icono autotraduksión
Icono autotraduksión

Este artikolo kale ser amijorado. Parese ser una tresladasion otomatika ke tiene menester de ser amijorada por un usador kon mas konosensya de la muestra lingua. Toma la informasion kon kudio! Si dezeyas dar ayudo a la Vikipedya, bushka el artikolo orijinalo i si puedes, antonses amijora esta tresladasion. Mersí!


Miri Mesika, enel anyo 2009

En su chikez, eya estudio solfej en el Konservatorio de Herzliya, ambezando de tanyer la gitarra i la flauta halilit, i en el 1994 fue al Liseo de Hayovel, ande izo estudios de musika i teatro. Mas tadre, eya sirvio komo subofisiala en el puerpo de infanteria del Tsahal (huersas armadas de Israel). En el 1999, komenso sus estudios a la Eskola de Musika de Rimon en Ramat Hasharon. Dalkavo, estudio arte dramatiko en la Eskola de Drama de Sofi Moskovich, kon ken prezento piesas komo La noche de la iguana i Bodas de sangre.

En el kurso de sus estudios en Rimon, tanyo kon varias bandas de muzika, i en una konesio al musiko Ori Zakh, ken mas tadre fue su dirijidor i marido. Kazaron el 2 de djunio del 2005.[1] Tambien gano el Festival de Kante de la Eskola de Musika de Rimon.

2004-2005:Estreno musikal trocar

Miri Mesika se dio a conocer con un álbum homónimo de la discográfica Anana, producido y remasterizado por Ori Zakh y Shmulik Neufeld. El primer single, Tipa Tipa (טיפה טיפה, "Poco a poco"), tuvo un éxito modesto, pero los siguientes sencillos escritos por Keren Peles, Noviembre (נובמבר) y LeSham (לשם, "Para allá") fueron grandes éxitos, LeSham ganó el premio Galgalatz a la canción del año en 2005. Además Miri Mesika obtuvo dos premios Galgalatz más, a la mejor intérprete femenina y a mejor artista revelación y el disco vendió más de 80.000 copias.

En 2006, Mesika obtuvo otro premio a la mejor intérprete femenina en los premios Ami de la cadena israelí Music 24.

2005-2006: Debut komo aktrisa trocar

Debutó como actriz en el teatro Habima con el musical El rey Salomón y el zapatero Shalmai, que obtuvo el galardón al mejor musical del año en los Premios Israelíes del Teatro.

En 2006, actuó en la película Shalosh Imahot ("Tres madres"), coprotagonizada por Yoram Hatav y Yehezkel Lazarov y además participó en la banda sonora del film y en la de otra película llamada Aviva Ahuvati ("Aviva, mi amor").

2006-2008: Segundo álbum trocar

En 2006, grabó el tema Kluv shel Zahav (כלוב של זהב, "Una cueva de oro") con Teapacks, para su álbum Radio/Musika/Ivrit.

En febrero de 2007, apareció el segundo álbum de Miri Mesika, Shalom LaEmunot (שלום לאמונות, "Adiós a las creencias") producido y remasterizado por su marido Ori Zakh, y con canciones de varios autores como Aya Korem, Keren Peles, Eric Berman o Itay Perl.

Con Shalom LaEmunot, le otorgaron sendos premios Galgalatz y Reshet Gimel a la mejor intérprete y la canción Akhshav Ata Hozer BeHazara (עכשיו אתה חוזר בחזרה, "Ahora que vuelves"), de Eric Berman, ganó el premio Reshet Gimel a la canción del año. En 2008 además, obtuvo otro premio a la mejor intérprete en los premios Ami del canal Music 24.

En 2007, participó en el film de Amos Gitai "The Dybbuk in Haifa" y en el festival infantil Festigal.

En marzo de 2008, publicó una versión del tema de Berry Sakharof, Kakha ze (ככה זה, "Así es") para el proyecto Hebrew Labor dedicado al 60 aniversario del estado de Israel. En septiembre, Miri Mesika y Eric Berman editaron la canción Erev Hag (ערב חג, "Víspera de vacaciones"), escrita por Berman y dedicada a Gilad Shalit, un soldado israelí secuestrado dos años por Hamás y ese mismo mes el dueto de Mesika y Ofer Bashan HaOr Yizrah Gam Benifrad (האור יזרח גם בנפרד, "La luz seguirá brillando a distancia") aparecía en el segundo álbum de Bashan.

En 2008 Mesika fue la narradora del musical Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat en el teatro Habima y en noviembre de ese año comenzó una gira de conciertos por Israel.

Diskografia trocar

  • Miri Mesika, 2005
  • Shalom LaEmunot, 2007
  • Hebrew Labor, 2008, colaboración.

Filmografia trocar

Galardones trocar

Referensias trocar

Atamientos eksternos trocar

  Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de Miri Mesika.

Xablón:NF