Lázaro Cárdenas del Río

(Redirijado de Lázaro Cárdenas)

Lázaro Cárdenas del Río (nasido en Jiquilpan de Juárez, Michoacán el 21 de Mayo de 1885 – finado enla Sivdad de Meksiko el 19 de Oktobre de 1970) fue prezidente del Meksiko, fue un politiko meksikano ke vino del movimiento revolusionario. Entre los lavoros del su governo, fue la reforma agraria i la kreasion de los "ejidos" en el sektor agropekuario meksikano; por la nasionalizasión de la industria petrolera, i por aber dado asilo polítiko a egziliados espanyoles durante la gerra sivil espanyola.

Lázaro Cárdenas del Río.

Biografia trocar

Chikez trocar

Hijo de Dámaso Cárdenas Pinedo i Felícitas del Río Amezcua, hue el mayor de 8 ermanos. Tuvo tres ermanas (Angelina, Josefina i Margarita) i kuatro ermanos (Dámaso, Alberto, Francisco y José Raymundo), hue hijo de una famiya bstante mentada del kazal de Jiquilpan, Michoacán.

Marsevez trocar

 
Djeneral Lázaro Cárdenas

Entro al las huersas del ejersito, ansina desde la edad manseva, tuvo kavida desde el empesijo a mersi de la su famiya. En 1913 se integro a las huersas revolusionarias de Martín Castrejón, i alkanzo el grado de djeneral a los 25 anyos. Tuvo kasamiento kon Amalia Solórzano.

De 1928 a 1930 fue governador del estado meksikano de Michoacán. Endemas fue secretario de Governasión en el gabinete del prezidente Pascual Ortiz Rubio i lomo diridjente del Partido Nacional Revolucionario.

Primeros anyos trocar

El 1 de diziembre de 1934 fue elekto prezidente de México. Posteriormente, durante el governo del prezidente Manuel Ávila Camacho, fue sekretario de Gerra i Marina.

Ver endemas trocar

Referensias trocar

Atamientos eksternos trocar

  Wikimedia Commons alberga kontenido multimedia sovre Lázaro Cárdenas del Río