Juana Inés de la Cruz

Juana Inés de la Cruz (nasida en San Miguel Nepantla, Estado de Meksiko, 8 de Diziembre de 1651 i finada en la Sivdad de Meksiko en 1695)[1] hue una relijioza katolika de la Orden de San Jerónimo i eskritora grande de la Mueva Espanya. Eskribio la lírika, el auto sacramental i el teatro, ansina komo la prosa. En la su chikez meldo a leer i a eskrivir. Pertenesio a la korte rial de Antonio de Toledo i Salazar, markez de Mancera i 25º virey de la Mueva Espanya.

Sor Juana Inés de la Cruz

Sor Juana Inés de la Cruz, junto kon Juan Ruiz de Alarcón i Carlos de Sigüenza y Góngora, hueron grandes mazales en la literatura muevoespanyola. En el kampo de la lírika, su lavoro se atribuye a los linyamientos del barroko espanyol en la su etapa tardia. La produksion lírika de Sor Juana, ke supone la mitad de su ovra, es un krisol ande ayega la kultura de una Mueva Espanya.

La ovra dramátika de sor Juana va de lo relijiozo a lo profano. Las sus ovras mas konosidas en este djenero zon Amor es más laberinto, Los empeños de una casa i una serie de autos sacramentales concebidos para representarse en la corte.

Referensias trocar

  1. Sor Juana Inés de la Cruz


 
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.