El boxeo tailandes (o Muay Thai) es un espor de kombate (arte marsial) ke se desarrolla a Tailandia. Es konosido tambien komo "el arte de todas las partes", porke las manos, los pies, los kodos i las rodillas se utilizan muy.

Un kombate de boxeo tailandes entre jovenes a Bangkok.

Aunke las altas patadas a la kaveza pueden pareser más kausante impresion en la kompetision, los expertos de este espor afirman, ke las patadas bajas (low kicks), los kodos i las rodillas están más destruiendos para los kompetidores.

Durante la kompetision, el partisipante ase la seremonia larga i el ritual antes del kombate. Existen por kausa religiosa; aunke sirven para estirar los múskulos i komo kallentamiento.

El entrenamiento para el boxeo tailandes es konosido por su intensidad i su firmeza. Apunta endureser las ocho partes del kuerpo, resulta ke siendo golpeado kon la tibia del boxeador tailandes es a menudo komparado a siendo golpeado kon uno bato de beisbol. Los boxeadores tailandeses dan patadas kon la tibia i de vez kon el pie.

El boxeo tailandes ha influido mucho en el desarrollo del kick-boxing ke se ha kreado despues al Japon, en Europa i a el Amerika del Norte.

Kasi kada movimiento de boxeo tailandes usa el kuerpo entero, mientras ke girando la kadera a kada patada i a kada puñetazo. Konsekuentemente, los ataques i la defensa en el boxeo tailandes están más lentes ma más fuertes por ejemplo ke los de boxeo o de karate.

Vaese tambien trocar

  Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de Muay Thai.

International Associations and Federations trocar

World Muay Thai Council (WMC) https://web.archive.org/web/20110210010519/http://www.wmcmuaythai.org/
World Boxing Council Muay Thai (WBC Muay Thai) http://www.wbcmuaythai.com/
International Federation of Muay Thai Amateurs (IFMA) http://www.ifmamuaythai.org/
World amateur sport Kickboxing organization (W.A.S.K.O.) http://www.dovuscu.com/
World Kickboxing Association (WKA) https://web.archive.org/web/20170614113347/http://kickboxing-wka.co.uk/
International Sport Karate Association (ISKA) http://www.iska.com/
International Kickboxing Federation (IKF) http://www.ikfkickboxing.com/
International Kickboxing Association (IKAS) https://web.archive.org/web/20071214235032/http://www.ikaskickboxing.com/index.php