La mar Preta (en lingua abhazia : Амшын Еиқәа; en lingua jeorjiana შავი ზღვა; en lingua turka Karadeniz; en lingua grega del Pontus Μαύρον Θάλασσα, Εύξεινος Πόντος; en lingua bulgariana Черно море; en lingua rumana Marea Neagră; en lingua rusa Чёрное море; en lingua ukraniana Чорне море; en Lingua tartara de Krimea: Qara deñiz) es una mar ke partaja la Evropa Oryentala de Asia Oksidentala i esta limitado por el sud-este de la Evropa, el Kavkaz i la peninsola de Anatolia (Turkiya), ma estakonektado a traverso del Bosfor i la mar de Marmara a la mar Mediterranea i el Oseano Atlantiko; endemás, el estrecho de Kerch, la konekta kon la mar de Azov.

La Mar Preta

La mar Preta tiene un tamanyo de 436.350 km²,[1] una ondura maksima de de 2.214 m,[2] i un volumen de 547.000 km³. Tiene sus limitos kon las montanyas del Pontus, al sud i el Kavkaz al este; Se ekstiende unos 1.175 km de Este a Oeste. A traverso del Bosfor yegan unos 200 km³ de agua de la mar kada anyo, endemas de.320 km³ de agua freska desde los rios ke yegan ala mar, de los kualos el mas emportante es el Danub.

Atamientos eksternos trocar

  Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de Mar Preta.

Referensias trocar

  1. Black Sea Geography. College of Marine Studies de la Universita de Delaware.
  2. Environment and Enlargement - The Black Sea: Facts and Figures. Gateway of the European Union Website (en lingua inglesa)