Bene Anusim (בני אנוסים en ibrit ke signyifika "Ijos de los forzados"), esta deklarasion se le dió en la époka de la inkizision katolika en Portugal i Espanya, ansí los djudios de estos paízes fueron ekspulsos, para otros paízes komo Brasil, Meksiko, Estados Unidos.

Los anusim fueron munchos en la Evropa kristiana (en Espanya, desde 1391, i en 1492, kuando las konversiones forzadas intensifikaron; en Portugal, 1496). Enel reynado de Al-Moadas, lo intelektual i haham rabi Moisés Maimonides fue forzado a la konversion al Islam. Sovre tal konversion forzada el rabi Moisés Maimonides ha eskrito una epístola sovre la destruksion, en djudeo-arabo, avlando a los djudios temanim perseguidos.

Son konosidos tambien komo Marranos, Muevos Kristianos, la Amerika del Sud es la rejión dande egzisten la majorita de sus densendiéntes, una de las averdadeas esta en Brasil, dande fue konstruida la primera esnoga de las Amerikas "Kahal Zur Israel" en la sivdad del Recife, Pernambuco, Brasil, konstruida enel anyo desde 1636 asta 1654, la esnoga fonksionó, esta situada en "Kaye del Bom Jesus, la antika Kaye de los Djudios".

Ver endemas trocar