Diferensya entre trocamientos de "Buró Diplomátiko"

ch
sin resumen de edición
(Pajina mueva: Un '''buró diplomatiko''' es un buró enel kualo un grup de empiegados de un payis apresentan al su payis en otro komo musafires de este, jeneralmente en la sivdad kapitala. Asigu...)
 
chSin resumen de edición
[[Dossia:Israeli Embassy Washington 3234.JPG|250px|thumb|Ambasada de [[Medinat Yisrael|Israel]] en [[Washington, DC]]]]Un '''buró diplomatiko''' es un buró enel kualo un grup de empiegados de un [[payis]] apresentan al su payis en otro komo musafires de este, jeneralmente en la sivdad kapitala. Asigun el [[Dirito Internasional]], las ambasadas son tratadas komo parte del territorio del payis al kualo pertenesen i no tienen enfluensa de las leyes del payis musafir.
 
A la kavesa del buró se topa la persona ke apresenta al payis musafir para todos los menesteres enel payis anfitrión. Los burós diplomátikos tienen entre sus fonksiones, defender los enteresos del payis musafir enel payis resivyente, ariéntro de los limitos establesidos por el [[Ditiro Internasional]]; informarsen, por via legal, de los desvelopamyéntos i kondisyones enel estado resivyente i dar habér al payis musafir; estimular el desvelopamyénto de las relasiones amistozas entre ambos payises, muchiguar el kresimyénto ekonómiko, kulturalo i sientifiko de estas relasiones.