Diferensya entre trocamientos de "Theodor Herzl"

Contenido eliminado Contenido añadido
ch Deshecha la revisión 95382 de 190.8.95.154 (disc.)
Liña 4:
Herzl nasió en 1860 enel [[Reyno de Madjaristan]], en el kondado de [[Pest]] (oy endia, la parte oryentala de la sivdad de [[Budapest]], la kuala antonses era dos sivdades separadas), endjunto a la [[Esnoga de la kaleja Dóhany|Gran Esnoga de Budapest]]. Nasido en el seno de una famiya djudia [[sefardi]] [[Lingua alemana|almanófona]] orijinala de la sivdad de [[Zemun]], ubikada en la "Frontiera Militara" (aktual [[Serbia]]), representativa de la burgesiya djudia emerjente enel [[Imperio Ostro-Ungario]]. Kresió en un ambiente konfortavel, liberalo i sekular.
 
Estudió en una eskola djudia asta los diez anyos, kuando fue enviado a una eskola sekulara, la kuala tinió ke deshar deké el [[antisemitizmo]] ke egzistia en la misma. De esta forma, fue enrejistrado en una eskola evanjélika, en la kuala no tuvo problemas con el antisemitizmo, pues la mayoría de los elevos eran djudios. Dempues de la muerte de la su ermanika Paulina en 1878, la su famiya se mudó a [[Viena]], antonses kapitala del [[EmperioImperio Ostro-Ungario]], ande estudió i obtuvo un doktorado de [[Dirito]] de la [[Universita de Viena]] enel anyo 1884. Lavoró en esta profesión por un chiko tyempo en Viena i en [[Salzburgo]], ma dempués de un anyo se dedikó kaji eksklusivamente a la [[literatura]], al [[teatro]] i al djurnalismo.
 
Durante la su mansevés, pertenesió a una asosiasiyon yamada [[Burschenschaft]], la kuala bushkava la unifikasiyon almana, basho el lema ''"Ehre, Freiheit, Vaterland"'' (''Onor, Libbertá, Patria'') i los sus primeros eskritos no se estavan relasionados kon la vida djudia. Herzl era un djudio asimilado. Los sus eskritos eran sobre tódu novelas por entregas, deskriptivas i no polítikas.