Diferensya entre trocamientos de "Arte"

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Liña 1:
[[Dosya:Mona Lisa.jpeg|thumb|''[[Mona Lisa]]'', [[Leonardo da Vinci]], [[Museo de Louvre]].]]
 
El '''arte''' (del [[Latín]] ''ars, artis'') es una aktivitá umana, la fruta de esta aktivitá o la iddea que se haze de ella se adderessa al tino, á los sensos i á las emociones de benaddam. Contiene un rango de aktivitás, crîaciones i modos de ekspresyones umanos como [[muzika|música]], [[literatura]], [[filmo]], [[fotografía]], [[escultura]] i [[pintura]].
 
Se konsideran '''Artes mayores''' a akeyas kualas no se presisa entrar en kontakto fisiko kon el objekto artistiko, o amijor ekspresado, akeyas kualas son persividas kon la vista i el oido. Tradisiyonalmente, se klasifikan sesh artes mayores: [[Arkitektura]], [[Dansa]], [[Skultura]], [[Deklamasiyon]] (inklui [[Literatura]] i [[Teatro]]), [[Muzika]] i [[Pintura]]. La [[Skultura]] i [[Pintura]] se konsideran [[artes plastikas]].
 
Se consideran '''Artes menores''' akeyas kualas se apresian por los sentidos, ke van rekerir kontakto fisiko kon el objekto. Para el gusto seria la [[Kuzina|gastronomiya]], para el olfato la [[profumeriya]], por egzemplo.