Diferensya entre trocamientos de "Reyes Katolikos"

Contenido eliminado Contenido añadido
chSin resumen de edición
Liña 6:
El reynado de los Reyes Katolikos signifikó el trokamyénto en [[Espanya]] del mundo medieval al mundo moderno. Kon su enlaso se konsigió la unión, en la dinastiya de los [[Trastamara]], de las koronas de [[Korona de Castilya|Kastilya]] i de [[Korona de Aragon|Aragon]].
 
Los Reyes, apoyados por las sivdades i la nobleza chika, establesieron una monarkiya huérte frente a los dezeyos de poder de la iglesia i de otros nobles, endemas de la kriasiyon, kon apoyo de la Iglesia Katolika, de un paez katoliko, kon konsiensia nasional. Este fue apoyado por la [[Edikto de Granada|ekspulsion de los djudios]] i los moros del paez, endemas de la [[InkisisiyonInkisizion]]. Kon la konquista de [[Reyno de Granada|Granada]], [[Navarra]], [[Kanarias]], [[Meliya]] y otras sivdades en [[Afrika]] konsigieron la union de [[Espanya]] basho una sola korona de la totalidad de los tyerritórios ke oy konforman [[Espanya]], egzepto [[Seuta]] i [[Olivensa]], las kualas antonses pertenesian a [[Portugal]].
 
Los Reyes establesieron una polítika eksterior komún markada por el karákter diplomátiko de Hernando el Katóliko, el kualo iva suponer la ejemoniya espanyola en Evropa durante los syéklos XVI i XVII. El dishkovrimiento de [[Amerika]] enel anyo 1492 trokó la istorya mondial. Este fakto avrió grandes posivilidás a la ekonomíya, a la siensia i endemas augmentó la ekspansion atlántikla kuala iva sigir en los sigientes syéklos.