Diferensya entre trocamientos de "Aljhad"

Contenido eliminado Contenido añadido
ch r2.5.2) (robot Añadido: ti:ሰንበት
Sin resumen de edición
Liña 1:
El '''Aljhad''' es el primer [[dia]] de la [[semana]] asegún el [[calendario djudiodjudió]], yi está entre el [[Shabat]] y eli [[Lunes]]. El nombre viene del biervo en [[arabbo|arabo]] AL-JHAD (komo en [[ivrit]], EJHAD=Uno) yi siñifica "día uno" o "primer día".
El uso de este biervo yi no de ''domingoDomingo'' (komocomo en el espanyolCastillano) puede ser keque tuvo la enfluensiaenfluença de los arabosarabbos musulmanes: klaramente,claro que ansi eyos ke los djidiosjudiós kijieronquisieron siguroseguro diferensyarsendiferenciarse'n de los kristianoscristianos. Haim Vidal Sephiha topa en este faktofacto la mesma tendensyatendencia keque en el biervo DIO[[Dio]], keque rejektarejecta la presensiapresencia de la "S", que marka de plural.
Su nombre en [[lingua kastilyana|espanyol kastilyano modérnoCastillano]] (''domingoDomingo'') viene de la ekspresion en [[lingua latina]] ''domínicus, díes Dómini'' keque sinyifikasiñifica ''diadía de Dio''. En la vieja [[Roma]] en latin se yamaballamaba ''díes solis'' keque sinyifikasiñifica ''dia del [[Sol]]''.
 
{{Dias de la semana}}