Diferensya entre trocamientos de "Mormonismo"

Contenido eliminado Contenido añadido
Deshecha la edición 85445 de 190.36.234.20 (disc.)
Deshecha la edición 85445 de 190.36.234.20 (disc.)
Liña 7:
Los Articulos de Fe son las venideras:
 
# creemoskreemos en el Dio, el PadrePwadre Eterno, i en su Hijo, Jesús-cristo i en el Espiritu Santo.
# creemoskreemos ke los ombres serán kastigados por sus pekados i no por la transgresyón de Adán.
# creemoskreemos ke, por medyo del sakrifisyo ekspyatoryo de Kristo, toda la Umanidad puede ser salvada por la obedyensya a las leyes i ordenansas del Evanjelyo.
# creemoskreemos ke los primeros principios y ordenansas del Evanjelyo son: primero, fe en el Señor Jesus-cristo; segundo, arrpentimyento; tersero, bavtismo por inmersyón para la remisyón de los pekados; cuarto, imposición de las manos para el don del Espiritu Santo.
# creemoskreemos ke un ombre deve ser yamado por Dio, por la profesya i por la imposisyón de manos, por kyen posea avtoridad para pregonar el Evanjelyo i administrar sus ordenansas.
# creemoskreemos en la mesma organisasyón eksistente en la Eglezya primitiva, esto es, apostoles, profetas, pastores, maestros, evenjelistas, ets.
# creemoskreemos en el don de las lingvas, profesya, revelasyón, visyones, kura, interpretasyón de las lingvas, etc.correcta su traduksyón; creemos también ke el Libro de Mormón es la palavra de Dio.
# creemoskreemos en todo lo ke Dyo a revelado, en todo lo ke revela agora, i kreemos ke Él avn revelará munchas grandes i importantes kozas pertenesyentes al Reyno de Dyo.
# creemoskreemos en la koligasyón literal de Yisrael i en la restavrasyón de las Dyes Trivus; ke Syón será konstrvida en este kontinente (el amerikano); ke Kristo reynará personalmente sovre la tyerra; y ke ésta será renovada i resivirá su glorya paradisyaka.
# PrtendemosPretendemos el privilejyo de adorar a Dyo, Todopoderoso, de akordo kon los diktamenes de nvestra konsyensya i konsedemos a todos los ombres el mesmomezmo privilegyo, dexándolos adorar komo, ande o el que cisyerenkisyeren.
# creemoskreemos en la sumisyón a los reyes, presidentes, governadores i magistrados, en la obedyensya, onra i manutensyón de la ley.
# creemoskreemos en ser onestos, verdaderos, kastos, benevolentes, virtuosos i en faser el byen a todos los ombres: en realidad, podemos desir ke segimos la amonestasyón de Pavlo - Kreemos en todas las cosas y confiamos en la kapasidad de soportar todo. Si hubiera cualquier cosa virtuosa, amavle o loavle, nosotros la buscaremos.
 
== Kritikas desde los Sírkulos Kristyanos ==