Diferensya entre trocamientos de "Al Qaida"

Contenido eliminado Contenido añadido
ch robot Eliminado: ps:القاعدې
Xqbot (diskutir | kontribüsyones)
ch robot Añadido: my:အယ်လ်ကေးဒါး; cambios triviales
Liña 2:
 
== Istoria ==
[[ArchivoDosya:Flag of al-Qaeda.svg|thumb|240 px|''Bandera de Al Qaida'']]
En Diziembro del anyo 1979 el prensipe Turki Al Faysal, direktor de los servisios sekretos saudis, reklutó a Osama para koordinar fonsieramente las operasiones de la [[CIA]] en Afganistan. La CIA invirtio dos mil milyones de dolares para lograr el frakazo de la [[Union Sovietika]], ke en ese momento estaba gerreando en el paez de [[Asia Sentral]]. Los servisios saudis y estadounidenses reklutaron a fondamentalistas islamikos, los armaron i aleksionaron en una jihad para gerrear kontro los sovietikos. Osama koordinaba las operasiones fonsieras en un arkivo enformatiko yamado Al Qaida (literalmente "la base de datos"). Desde antonses, munshos ekstremistas membros de los ''muyahidin'' se fueron asosiando a la red ''Al Qaida''.
 
Liña 35:
El 11 de Avril del anyo 2007 el brazo armado de Al Qaida en el [[Maghreb]], yamado Al Qaida del Maghreb Islamiko organiso un atentado en [[Arjel]], [[Arjelia]], deshando al menos 24 mortos i 222 feridos. Este mismo dia, Al Qaida se atribuyo los atentados perpetrados el dia anteryor en [[Kasablanka]], [[Marroko]]
 
[[ArchivoDosya:RecentAlQaedaAttacks.svg|300px|thumb|Atakos de Al Qaida en el mundo]]
 
== Objektivo ==
Liña 45:
* [http://www.jihadmonitor.org/wp-content/uploads/2007/05/amenazayihadista.pdf Breve guía sobre la amenaza yihadista], Luis de la Corte (en espanyol)
 
[[CategoríaKatēggoría:Organisasyones terroristas]]
[[CategoríaKatēggoría:Wikipedia:Artikolos kon grafia ladina]]
 
[[an:Al-Qaeda]]
Liña 94:
[[ml:അല്‍ ഖാഇദ]]
[[ms:Al Qaeda]]
[[my:အယ်လ်ကေးဒါး]]
[[nds:Al Kaida]]
[[nl:Al Qaida]]