Diferensya entre trocamientos de "Vikipedya:Los sinko pilares"

Contenido eliminado Contenido añadido
Los sinko pilares, traidos desde es:Wikipedia:Los cinco pilares
(sin diferensias)

Enderechamiento de 4 jen 2010 a las 17:53 la ora

Todas las politikas ofisiales de Wikipedia deven vasar sus prinsipios en sinko pilares ke definen el karakter de la ansiklopedia:

Wikipedia es una ansiklopedia ke inkorpora elementos de las ansiklopedias generales, de las ansiklopedias especializadas y de los almanakes. Wikipedia no es un diksionario, ni una koleksion de tekstos originales, ni tampoco una makina de propaganda. Wikipedia no es un periodico, ni un servidor gratuito, ni tampoko un proveedor de espasio Web. Wikipedia por igual no es un konjunto de paginas promosionales, ni un eksperimento sovre la anarkia o la demokrasia, o un directorio de enlases. Tampoco es el lugar para ekspresar opiniones, eksperiensias o argumentos; todos los editores deven impedir que Wikipedia se konvierta en una fuente primaria y deven esforzarse por conseguir la eksaktitud en los artikolos.
Wikipedia vuska el «punto de vista neutral», es desir, intenta conseguir ke los artikolos no avoguen por un punto de vista en konkreto. Esto rekiere ofreser la informasion desde todos los angulos posivles, presentar kada punto de vista de forma presisa, dotar de konteksto los artikolos para ke los lektores komprendan todas las visiones, y no presentar ningun punto de vista komo «el verdadero» o «el mejor». Esto implika citar fuentes autorizadas que puedan verifikarse siempre que sea posivle, espesialmente en temas polemikos. Kada vez que aparezka un konflikto para determinar ke version es la mas neutral, deve deklararse un periodo de refleksion mediante un kartel de diskutido en el artikolo. Se aklararan los detalles en la pagina de diskusion y se intentara resolver la disputa con kalma.
Wikipedia es de kontenido livre, de manera ke todo el teksto esta disponivle vajo la Licencia Creative Commons-Atribución-Compartir Igual 3.0 (CC-BY-SA). La mayor parte del kontenido tamvien esta disponivle vajo la Lisensia de Documentasion Livre GNU (GFDL). Esto significa que el kontenido de Wikipedia se puede distrivuir y enlazar de akuerdo con lo estavlesido en estas lisensias. Deveras aseptar ke kualkiera podra modifikar en kualkier momento y sin previo aviso tus artikolos y ke ningun individuo kontrola los artikolos en forma eksklusiva. Cualkier teksto kon el que kontrivuyas podra ser editado y redistrivuido sin piedad por toda la komunidad. No inkorpores materiales que violen los derechos de sus autores ni travajos kon un eskema de lisensiamiento inkompativle kon el eskema de Wikipedia.
Wikipedia sigue unas normas de etiketa. Respeta a tus kompanyeros wikipedistas inkluso kuando no estes de akuerdo kon eyos. Komportate sivilizadamente. Evita los atakes personales y las generalizasiones. Manten la kalma kuando se krispan los animos; evita las guerras de edisiones; rekuerda que hay alrededor de 4000 artikolos en la Wikipedia con los que puedes travajar. Aktua kon vuena fe, sin savotear Wikipedia para respaldar tus argumentos. No uses titeres para hacer el mal o para evitar las politikas. Se avierto, akogedor e inklusivo.
Wikipedia no tiene normas firmes mas aya de los sinko prinsipios generales enunsiados aki. Se valiente kreando, trasladando y modifikando artikolos, porke la grasia de editar es ke, aunke se persigue, no se rekiere la perfeksion. Y ke no te asuste editar por miedo a ponerlo todo patas arriva. Todas las versiones anteriores de los artikolos estan guardadas, asi ke no hay forma de que puedas estropear por aksidente Wikipedia o de destruir su kontenido irremediavlemente. Por eso recuerda: todo lo que escrivas aquí pasará a la posteridad.