Diferensya entre trocamientos de "Antropolojiya"

Contenido eliminado Contenido añadido
SieBot (diskutir | kontribüsyones)
ch robot Modificado: tr:Antropoloji
Xqbot (diskutir | kontribüsyones)
ch robot Añadido: am:የሰው ልጅ ጥናት; cambios triviales
Liña 9:
La Antropolojiya es una dissiplina ke abarka numerosos kampos. Los kuatro más estudiados son los siguientes:
 
* '''[[Antropolojiya kultural]]''', tambyen denominada [[antropolojiya kultural|antropolojiya sosial]] o [[antropolojiya sosiokultural]], kuyo objeto es el estudio de las kulturas pasadas i presentes. Su kapítulo más relevante es la [[etnografiya]], ke se okupa es la sistematizasión de las kulturas aktuales.
* '''[[Arkeolojiya]]''', ke estudia las kulturas antiguas a través del análisis de los objetos hayados en las ekskavasiones.
* '''[[Antropolojiya lingüístika]]''', ke intenta la rekonstruksión del pasado de las diversas lenguas i su relasión kon la kultura.
* '''[[Antropolojiya físika]]''' o [[antropolojiya biolójika]], kuyo interés es el estudio de la diversidad biolójika humana en el tiempo ([[evolusión humana]]) i en el espasio, analizando las influensias medioambientales i genétikas.
 
Una kinta dissiplina ke, de alguna manera, kompendia la kuatro anteriores es la '''[[antropolojiya aplikada]]'''; kon la kual se trata de identifikar, evaluar i resolver problemas práktikos de la aktividad humana en la sosiedad aktual. Por ejemplo, los antropólogos médikos (ver [[Antropolojiya médika]]) kolaboran en la evaluasión e implantasión de programas de [[salud públika]] ke hayan de ser aseptados por los kolektivos a kienes van dirijidos. Lo mismo podriya desirse de aktuasiones en programas de desarroyo o medioambientales.
Liña 27:
 
[[af:Antropologie]]
[[am:የሰው ልጅ ጥናት]]
[[an:Antropolochía]]
[[ar:علم الإنسان]]