Diferensya entre trocamientos de "Vikipedya:Ortografía Fonémica Escogida"

Contenido eliminado Contenido añadido
Revertir editos
Liña 1:
'''La Ortografía Fonémica Escogida''', es la ortografía latina del [[Lingua Djudeo-Espanyola|Judeo-Español]] aprontada y estandardizada por los vikipedistas. En la Vikipedia Judeo-Española entera (grafía latina), vamos a usar esta ortografía.
 
== PedasozPedaços iy PrensipesPrencipes JeneralesGenerales De La OrtografyaOrtografía FonemikaFonémica Judeo-EspanyolaEspañola ==
 
La ortografyaortografía es el montonmontón de leyes keque organizan la eskrituraescritura de una lingua.
 
=== La OrtografíyaOrtografía FonemikaFonémica Judeo-EspanyolaEspañola ===
 
KomoComo en munchas linguas, la eskrituraescritura judeo-espanyolaespañola representa la lingua avladahablada, por medyomedio de letras iy de otros sinyossiños grafikosgráficos. Normalmente, el alfabeto de una lingua es la representacionrepresentación grafikagráfica de sus fonemas.
 
Esta ortografyaortografía se basa en primero en los [[fonema|fonemas]] del Judeo-EspanyolEspañol iy mira a desvelopar una estrukturaestructura para keque todos los avlanteshablantes nativos pueden eskrivirescribir de la misma manera ma meldar asegunasegún sus dialektosdialectos o orijinesorigines.
 
Segundo, como el Judeo-Español es una lingua ibérica, esta ortografía prefera letras ibéricas para representar los fonemas.
Segundo, esta ortografya mira a estableser de nuevo, los fonemas empesadas a despareser de la Lingua Judeo-Espanyola, ansí ke la lingua puede arebivir i desvelopar.
 
SegundoTrecera, esta ortografyaortografía mira a estableserestablecer de nuevo, los fonemas empesadasempeçadas a despareserdesparecer de la Lingua Judeo-EspanyolaEspañola, ansí keque la lingua puedepuda arebivirarrebivir iy desvelopar.
 
Esta ortografía es la sola ortografía '''fonémica''' judeo-española del mundo, las otras seando ortografías '''fonológicas'''.