Diferensya entre trocamientos de "Azat Artsah"

Contenido eliminado Contenido añadido
Pajina mueva: '''Azat Artsah''' ('''Ազատ Արցախ''' en Lingua armenia, signifikando "Artsah Libbera") es el djurnal ofisial de la Repuvlika de Nagorno-Karabah puvlikado en [[lingua ar...
 
chSin resumen de edición
Liña 1:
'''Azat Artsah''' ('''Ազատ Արցախ''' en [[Lingua armenia]], signifikando "Artsah Libbera") es el djurnal ofisial de la [[Repuvlika de Nagorno-Karabah]] puvlikado en [[lingua armenia]]. Fue establesido el 16 de [[Djunio]] de 1923 en la sivdad de [[Stepanakert]]. El su editor shefe es Leonid Martirosyan.
 
El djurnal a tinido munchos nombres, orijinalmente "Gehtchuk" (Գեղջուկ en [[lingua armenia]], ke signifika "Kazalino"). El su nombre dempues fue trokado a "Khorherdayin Karabakh" (Խորհրդային Ղարաբաղ - ke signifika "Karabah Sovyetiko"), i muncho tyempo dempues a "Artsah" (Արցախ en [[lingua armenia]]; Artsah es el nombre en esta lingua para Karabah), i kon el establesimiento de la [[Repuvlika de Nagorno-Karabah]], le fue trokado el su nombre a "Repuvlika del Karabah Muntanyozo" (ԼՂ Հանրապետություն en [[lingua armenia]]) i finalmente a "Azat Artsah" (Ազատ Արցախ en [[lingua armenia]]).
Liña 14:
 
[[en:Azat Artsakh]]
[[es:Azat Artsaj]]