Diferensya entre trocamientos de "Kashrut"

Contenido eliminado Contenido añadido
Liña 43:
 
 
==ProductosProduktos de la vid==
El proseso de fabrikasiyon del [[vino]] deve ser yevado a kabo sólo por djudios, desde el momento en el kualo se pisan las uvas; el vino no kasher esta defendido desde los diyas en los kualos el vino era uzado para adorar idolos. Un vino el kualo se iva a uzar en un akto relijiozo era yamado "Yayin Néseh", por lo kualo el vino ya estaba defendido para kualker persona ke adorasse idolos, afilú si era djudio no lo podia tokar déke podia aver pensado uzarlo para su avoda zará, i ya eyo era sufisyente para azerlo taref. Oy endia aunke la idolatriya no es tan komun, sige defendido del kontakto, por eyo egziste el "Yayin Mevushal", el kualo esta pasteurisado i no piedre la su puresa al kontatko kon un idolatra. Es el vino uzado en las seremonias djudias. Por eyo, tanto el suko de uva komo el vino presisan supervisiyon de hahamim.
El proceso de elaboración del vino debe ser llevado a cabo en su totalidad por judíos, desde el momento en que se pisan las uvas; esta prohibición se remonta a la época en la cual el vino era utilizado en el culto a los ídolos. Un vino que había sido usado en libación era llamado "Iain Nesej", por lo cual comienza a regir la prohibición de que cualquier idólatra (incluso si era judío) que tocara el vino ya lo impurificaba para su consumo, porque podría haber planeado utilizarlo como idolatría y eso ya era suficiente para inutilizarlo para su consumo.
 
Hoy en día, a pesar de que no es tan común la idolatría, la prohibición sigue en pie, por ello existe el "Iain Mevushal" vino hervido o pasteurizado, que no se impurifica al tacto de un idólatra, y que es el que comúnmente se emplea en los ritos judíos. Por ello todos los productos derivados de la uva requieren certificación rabínica.
 
==El uso de la sal==