Diferensya entre trocamientos de "Vikipedya:Ortografía Fonémica Escogida"

Contenido eliminado Contenido añadido
Liña 1:
'''La Ortografía Fonémica Escogida''', es la ortografía latina del [[Lingua Djudeo-Espanyola|Judeo-Español]] aprontada y estandardizada por los vikipedistas. En la Vikipedia Judeo-Española entera (grafía latina), vamos a usar esta ortografía.
 
== PedaçosPedasoz yi PrencipesPrensipes GeneralesJenerales De La OrtografíaOrtografya FonémicaFonemika Judeo-EspañolaEspanyola ==
 
La ortografíaortografya es el montónmonton de leyes queke organizan la escrituraeskritura de una lingua.
 
=== La Ortografíya Fonemika Judeo-Espanyola ===
Liña 9:
Komo en munchas linguas, la eskritura judeo-espanyola representa la lingua avlada, por medyo de letras i de otros sinyos grafikos. Normalmente, el alfabeto de una lingua es la representacion grafika de sus fonemas.
 
Esta ortografíaortografya se basa en primero en los [[fonema|fonemas]] del Judeo-EspañolEspanyol yi mira a desvelopar una estructuraestruktura para queke todos los hablantesavlantes nativos pueden escribireskrivir de la misma manera ma meldar asegúnasegun sus dialectosdialektos o originesorijines.
 
TreceraSegundo, esta ortografíaortografya mira a establecerestableser de nuevo, los fonemas empeçadasempesadas a desparecerdespareser de la Lingua Judeo-EspañolaEspanyola, ansí queke la lingua pudapuede arrebivirarebivir yi desvelopar.
Segundo, como el Judeo-Español es una lingua ibérica, esta ortografía prefera letras ibéricas para representar los fonemas.
 
Trecera, esta ortografía mira a establecer de nuevo, los fonemas empeçadas a desparecer de la Lingua Judeo-Española, ansí que la lingua puda arrebivir y desvelopar.
 
Esta ortografía es la sola ortografía '''fonémica''' judeo-española del mundo, las otras seando ortografías '''fonológicas'''.