Diferensya entre trocamientos de "Arequipa"

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Liña 8:
 
Es la sinken sivdad mas grande del paez, dempues de Lima, la sivdad es la kapital tanto de la provensia komo de la rejion.
 
 
Arekipa es una siudap peruana situada en el ekstremo suroeste del paez. Se enkuentra a una altura de 2.335 msnm y esta en un vaye fertil entre el area kostera del desierto de Atakama i los kontrafuertes de la kordiyiera de los Andes Oksidentales. La siudap es la kapital tanto de la provinsia komo de la rejion omonima.
El area metropolitana de Arekipa se konstituye como la segunda mas ekstensa de Perú, okupando una ekstension territorial serkana a los 3.000 km2, i komo la segunda más visitada, despues de Kuzko. Tres volkanes estan frente a la ciudad, entre los kuales destaca el Misti (5.821 msnm), que se puede observar desde kualkiér punto de la siudap.
En la aktualidad, Arekipa se konsidera un importante eje komersial en la zona sud del paez. Cuenta con dos parkos industriales, es la «siudap más grande después del eje Lima-Callao», mantyene lasos komersiales con Chile, Bolibia y Brasil, se enkuentra ajuntada por ferrokarril kon el puerto de Matarani el segundo con la maior tráfico dempues de Cayao, y asimismo destaka en produsir industria de kamelidos kon kalidad de eksportasion.
 
 
 
== Istória de la sivdad ==