Diferensya entre trocamientos de "Vikipedya"

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
chSin resumen de edición
Liña 9:
Wikipedia se kreo el 15 de [[jenero]] de 2001 komo un projekto en [[inglez]] para amishorar [[Nupedia]] ke era eskrita solo por hahames. Agora es konduizida por la [[Fondasion Wikimedia]] sin objektivo de profitar ekonomikamente del projekto. Fue kreada por [[Larry Sanger]] i [[Jimmy Wales]]; Sanger se esvacheo de Nupedia i Wikipedia el 1 de [[marso]] de 2002. Wales a deskrito Wikipedia komo "un esforso para krear i distribuir una ansyklopedia libre i multilingual de la mijor kondision posivle para kada persona del planeta en su apropiada lingua".<ref>[[Jimmy Wales]], "[http://mail.wikipedia.org/pipermail/wikipedia-l/2005-March/038102.html Wikipedia is an encyclopedia]", 8 de marso de 2005, <wikipedia-l@wikimedia.org></ref>
 
Wikipedia tiene mas de seis milyones de artikolos en varias linguas, inkluyendo los mas de 1,5 milyones de artikolos de la version en inglez yi los mas de medio milyon de artikolos de la version en aleman. Ay versiones de Wikipedia en 250 linguas<ref>[[meta:List_of_Wikipedias|Lista entera de ''Wikipedias'' ke egzisten]]</ref>, i 19 de eyas tienen mas de 50.000 artikolos. Entre eyas, bien entendido, esta la Wikipedia en Ladino, Djidio o Djudezmo, en la ke kale lavurar muncho para ke seya "pushada, i no minguada".
La edision en aleman a sido distribuida en [[DVD-ROM]], i ay propozisiones para una edision en DVD i en livro para la version en inglez. Desde su empesijo, a amijorado konstantemente su fama<ref>Ver diagramas en "[http://en.wikipedia.org/wikistats/EN/PlotsPngUsageVisits.htm Vijitas por dia]", Estadistikas de Wikipedia, 1 de jenero de 2005</ref>, i se a muchigado con varios prodjektos ermanos.