Diferensya entre trocamientos de "Katalunya"

Contenido eliminado Contenido añadido
Adjusting
Etiketas: trocamiento visual Edisión desde móvil Edisión desde móvil en web
→‎Istoria: Ortography
Etiketas: Edisión desde móvil Edisión desde móvil en web
Liña 48:
La komunidad fue rekonosida komo nasyonalidá kon el su estatuto de otonomía del anyo 1979, ansina komo Galízia i Euskadi.
 
Es umauna komunidad otonoma desde el anyo 1979, kuando se aprueva el su Estatuto de Otonomia de la komunidad , ma antes, komo todas las komunidades otonomas, tuvo el su "Konsejo Pre-Otonomo" desde el su anyo 1975, ansina komo tambéntambien la Generalitat Provisoria, antes de su restaurasyon definitiva en el anyo en ke se aprueva el su estatuto.
 
EmEn 1980 las primas eleksiones al su parlamento restaurado, venze Jordi Pujol de CiU. Ke fue el shefe de govierno hastaazta el anyo 2003, anyo de la su retirada politika en ke se convokaron muevas eleksiones, ke, ainda ke fueron muevamente ganadas por CiU, ma desta vez kon Artur Mas komo kandidato a la Generalitat, resultaron en govierno de koalizión entre el Partito Socialista de Katalunya, ERC, e los antikos komunistas de ICV-EUiA.
 
La komunidad otonoma usa un systema de administrasyón reshional poko usado en el resto del teritorio Espanyol, las komarkas.