Diferensya entre trocamientos de "Vikipedya"

Contenido eliminado Contenido añadido
ch Revertidos los cambios de 95.160.157.181 (disc.) a la última edición de Martin Urbanec
Etiketa: Reversión
Rescuing 1 sources and tagging 0 as dead.) #IABot (v2.0.9.2
Liña 7:
'''Vikipèdya''' es una [[ansiklopedia]] libera multilinguala, echa kon la teknolojiya "wiki". El nombre es una fuzion de los biervos ''[[wiki]]'' i [[ansiklopedia]]. La Vikipedya esta eskrita por djentes ke dezeyan ayudar, ansi la majorita de sus artikolos pueden ser editados/modifiados por kaduno i uno ke pueda uzar [[internet]].
 
La Vikipedya se kreo el 15 de [[Jenero]] de 2001 komo un projekto en [[inglez]] para amijorar [[Nupedia]], la kuala era eskrita solo por espesialistos<ref>Kaplan Andreas, Haenlein Michael (2014) Collaborative projects (social media application): About Wikipedia, the free encyclopedia. Business Horizons, 57(5), pp.617-626</ref>. Endagora es konduizida por la [[Fondasion Wikimedia]] sin objektivo de profitar ekonomikamente del projekto. Fue kriada por [[Larry Sanger]] i [[Jimmy Wales]]; Sanger se esvacheo de Nupedia i Vikipedya el 1 de [[Marso]] de 2002. Wales apresenta la Vikipedya komo "un esforso para kriar i partajar una ansiklopedia libbera i multilinguala de la amijor kondision posivle para kada persona del planeta en su apropiada lingua".<ref>[[Jimmy Wales]], "[https://web.archive.org/web/20051127014529/http://mail.wikipedia.org/pipermail/wikipedia-l/2005-March/038102.html Wikipedia is an encyclopedia]", 8 de Marso de 2005, <wikipedia-l@wikimedia.org></ref>
 
La Vikipedya tiene mas de 22 milyones de artikolos en varias linguas, inkluyendo los kaji 5 milyones de artikolos de la version en [[Lingua inglesa|inglez]] i los mas de un milyon de artikolos de las versiyones en [[lingua alemana|alman]], [[lingua fransesa|fransez]] i [[lingua neerlandeza|neerlandez]]. Egzisten versiyones de Wikipedia en 283 linguas<ref>[[meta:List_of_Wikipedias|Lista entera de ''Wikipedias'' ke egzisten]]</ref>, i 58 de eyas tienen mas de 50.000 artikolos. Entre eyas, bien entendido, esta la Vikipedya en [[lingua djudeo-espanyola|Ladino, Djudeo-espanyol, Djidio o Djudezmo]], en la ke kale lavorar muncho para ke seya "pushada, i no minguada".