Diferensya entre trocamientos de "Lingua turkana"

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Liña 32:
La '''lengua turkana''', (''Türkçe'' o ''Türk dili'') pertenese a la familya lenguistika de las [[lenguas turkanas]], se ekstiyende desde el oksidente de [[China]] asta los [[Balkanes]].
 
Es ofisiyel en [[Turkiya]], onde se avla desde la epoka mediyeval, kuando los turkos prosedentes de [[Asia sentral]] instalaronse en [[Anatolia]], ke entonses era parte del [[Imperio bizantinoBizantino]]. Es oficialofisiyal tanbiyen en [[Repuvlika TurkaTurkana del Norte de Kibris]]. En algunas zonas [[Balkanes|balkanikas]] se avla una varyedad konosida komo turko otomano (''Osmanlı Türkçesi''), kue se diferensiya bastante del turko moderno de Turkiya. En varios paizes de [[Evropa]] oksidental egzisten importantes komunidades de avlantes de turko, emigradas de Turkiya en fechas resentes.
 
Es una [[lengua aglutinativa]] ke se baza en un sistema de sufiksos e infiksos anyadidos a la raiz de las palavras ke permiten ekspresar gran kantidad de signifikado kon poka de palavras. Su gramatika no suele tener eksepsiyones. No egziste el jendre gramatikal.