Diferensya entre trocamientos de "Sara Braun"

Contenido eliminado Contenido añadido
Liña 17:
Diskues de eredar todos los negosios del su espozo, egzepto la parte de Serrano Montaner, Braun avlo kon el su ermano Mortiz kon el buto de bushkar pagar la devda kon Serrano. Finalmente, Serrano akodro aresivir 100 aksiones de la sosyete, al lugar del arkilo. La sosyete era establesida el 31 de Ogusto de 1893. Los aksionistas prinsipalos eran Braun, el su ermano Moritz i otros miembros de la su famiya; Juan Blanchard, de la sosyete Braun & Blanchard;<ref name=martinic/> i Peter H. McClelland, de la sosyete Duncan, Fox & Co., Ltd.<ref name=gallegoscelis/><ref name=martinic/> Este grup tenia kaji el 50% de las aksiones de la sosyete. Kon el buto de ke la majorita de la sosyete kedara en manos chilenas, otrunos negosiantes de Magayanes i [[Valparaíso]] dieron paras en trokamiento por aksiones.<ref name=martinic/> Enel prinsipio, la sosyete tenia kodreros i merkava las bestias bivas i la su karne.
 
AdemásEndemas de los arrendamientosarkilos de tierras en la [[Patagonia Chilena]], Braun heredóaresivio los otros interesesnegosios comerciales,de industrialesNogueira yen marítimosla desu Nogueiraerensia, yi establecióestablesio una casa comercialentreprisa de importaciónimportasion yi un grupo de almacenesbutikas.<ref name=museo2>[https://web.archive.org/web/20190813144219/https://www.museodemagallanes.gob.cl/sitio/Contenido/Temas-de-Colecciones-Digitales/48585:Los-creadores-de-la-Sociedad-Explotadora-de-Tierra-del-Fuego Vínculos de parentesco y poder de la familia Braun Menéndez]</ref> FormóKrio una empresaentreprisa ganaderade ganado conkon McClelland<ref name=museo2/> yi comenzó adechidio importar ovejaskodreros. Inicialmente,Enel empesijo de la empresaentreprisa, tambiéntrusheron trajoempiegados administradoresde extranjerosotros ypayises operadoreskon el buto de lavorar kon el ganado ovino, asíansi comokomo tecnología industrialteknolojiya para equiparlos latonedores granjade paralos lakodreros esquilai yde el procesamientoprosesamiento de la lana. A medida queKuando la empresasosyete creciókresio, sedieron capacitólavoro a los trabajadores locales para que asumieran muchos de los puestossitizenos de la empresarejion. LaEl reputaciónnombre de la SociedadSosyete ExplotadoraEksplotadora de la Tierra del Fuego, dela proveerkuala adava sus trabajadores, que incluía permitirlesprovechos a los trabajadoressus comprarempiegados, alimentoskomo apueder créditomerkar hastakomida lakon próximakredi contrataciónfina estacional,el convirtióplazo ad'avenir, laera empresabueno en unla empleadorrejion de popularMagayanes.
 
En 1895, Braun contrató a [[Numa Mayer]], una arquitecta francesa, para que le construyera una mansión en Muñoz Gamero Plaza 716, en [[Punta Arenas]]. El edificio, de estilo neoclásico francés, tardó más de 10 años en completarse y contaba con un gran jardín de invierno y un pórtico con columnas. El interior presentaba muebles y ornamentación europeos en todas partes.<ref name=palacio>[https://www.monumentos.gob.cl/monumentos/monumentos-historicos/inmueble-denominado-palacio-sara-braun INMUEBLE DENOMINADO PALACIO SARA BRAUN]</ref>