Diferensya entre trocamientos de "Knesset"

Contenido eliminado Contenido añadido
chSin resumen de edición
Sin resumen de edición
Liña 22:
'''La Knesset''' ('''כנסת''', "assamblea" en [[Ivrit]]) es la [[Asamblea Nasyonal]] de la [[Medinat Yisrael]] i esta konpuesta por una unika kamara de 120 deputados, para un mandato de 4 anyos, por medyo de la representasion proporsional para lístas de partido. Akorrúto, espesialmente en los ultimos anyos, se a disuelto al yamar a eleksiones antisipadas antes de ke finalize el termino para el kual a sido elejida.
 
Ya ke [[Yisrael]] es una demokrasia parlamentaria, las unikas eleksioneseleksiyones selebradas enelen el paez a nivel nasionalnasyonal son las lejislativas; entonses la Knesset, una vez elekta, bushka formar de entre sus deputados una koalisyon ke konte kon la mayoriamajoriya simple de las sus bankas, la ke elijira de entre los sus membros al [[Poder Egzekutivo]] (el [[Primér Ministro]] i el su gabinete). El governo dévedeve disfrutar de konfiansa permanente de la Kneset para permaneser en el su kargo; si la Knesset aprova un boto de deskonfiansadeskonfiyansa al Egzekutivo, endemas de darle al menos 61 membrosmyembros del parlamento apóyoapuyo a un kandidato opositor, inplika el fin de ese governo i la toma de poder del otro kandidato. Endemas la Knesset dikta leyes, supervisa la avodáavoda del Governo Nasyonal, i tienetiyene tambientambiyen la potestad de nombrar i destituir al [[Presidente]], ansina komo al Kontrolador del Estado, entre otras fonksionesfonksiyones. Las primas eleksioneseleksiyones a la Knesset se yevaron akávoakavo el 14 de Fevrero del anyo 1949.
 
[[Yisrael]] tiene la kuryosidad ke las leyes aprobadas por la Knesset no deven entrar en konflikto kon las leyes organikas, ke son 'de fáktofakto' la konstitusionkonstitusyon del paez ([[Medinat Yisrael]] no tiene konstitusion) ma la Knesset tene el poder de aprobar leyes organikas adisionales.
 
[[Image:Knesset in Jerusalem Israel.jpg|thumb|250px|La Knesset, [[Yerushalayim]]]]
Liña 73:
|}
 
== EnlacesEnlases externoseksternos ==
*[http://www.knesset.gov.il/ Pajina ofisiyal de La Knesset] (en [[Inglez]])