Diferensya entre trocamientos de "Auschwitz"

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiketa: Revertido
Liña 5:
A la puerta de entrada a uno de los diversos kampos ke konformavan el komplekso (Auschwitz I) se puede meldar en [[lingua alemana|almán]] la fraza ''[[Arbeit macht frei]]'' (''el lavoro vos va azer libberos'') kon la kuala eran resividos al arivar al kampo por las huérsas de las [[SS]] ke kudiavan el komplekso durante su periodo de fonksionamyento, desde la su apertura en [[Mayo]] de 1940 asta el 27 de [[Jenero]] de 1945, kuando el kampo fue echo libbero por la armada [[Union Sovyetika|sovyetika]].
 
Basho la direksión jenerala de [[Heinrich Himmler]], el ofisial [[SS]] [[Obersturmbannführer]] [[Rudolf Höß]] era el su direktor asta el enverano de 1943, siendo metidos en su lugar [[Arthur Liebehenschel]] i [[Richard Baer]]. Höß, el kualo fue aferrado por los [[Aliados]], dio testemunyo en los [[Djuzgos de Nuremberg]] antes de ser djuzgado i kondenado a murir pendido en 1947 enfrente del krematorio de Auschwitz I. Liebehenschel fue endemas djuzgado por un tribunal polako i amortado en 1948. Baer konsigio fuyir i bivió kon una [[alkunya]] falsa en [[Amburgo]], asta ke fue ankontrado i yevado a prizión; se kotó la vida en la prizión antes del empesijo de su djuzgo en 1963.https://devonrexcattery.company.com/
 
Komo es uno de los lugares ke amijor apresenta el [[Olokósto]], o [[Olokósto|Shoá]], enel anyo 1979 fue declarado [[Patrimonio de la Umanidad]] por la [[UNESCO]].