Diferensya entre trocamientos de "UNESCO"

Contenido eliminado Contenido añadido
ch Bot: Migrating 1 interwiki links, now provided by d:Wikidata on d:Q7809
agiornà
 
Liña 1:
[[Dossia:Flag of UNESCO.svg|thumb|250px|Bandiera de la UNESCO]]La '''Organizasion de las Nasiones Unidas para la Edukasiyon, la Sensia i la Kultura''' (en [[lingua inglesa]] ''United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization''; yamado internasionalmente komo '''UNESCO''', en [[lingua fransesa]]: "'''L'Organisation des Nations unies pour l’éducation, la science et la culture'''").
 
La UNESCO aze parte de la [[ONU]]. Fue fondada el 16 de [[Noviembre]] de 1945 kon el buto de kontrivuyir a la paza i la sekuritá enel mondo por módre de la [[edukasion]], la [[sensia]], la [[kultura]] i las komunikasiones. El akódro ke la konformó fue firmado ese diya i fue ratifikado por 20 payises <ref>[http://portal.unesco.org/en/ev.php-URL_ID=15244&URL_DO=DO_TOPIC&URL_SECTION=201.html Constitución de la Unesco] {{en}}</ref> La su sede se topa en la sivdad de [[Paris]] i su direktora aktuala es [[IrinaAudrey BokovaAzoulay]], sitizena [[BulgariaFrancia]]na. La UNESCO tiene 193 myembros i 7 myembros asosiados.<ref>[http://portal.unesco.org/es/ev.php-URL_ID=11170&URL_DO=DO_TOPIC&URL_SECTION=201.html Unesco-Estados Miembros]</ref><ref>[http://www.unesco.org/new/en/unesco/about-us/ Who we are Unesco] {{en}}</ref>
 
Las aksiones de la UNESCO bushkan el guadradamiento de la erensia kulturala, la prensa libbera i la diversidad de los medios de informasiyon.