Diferensya entre trocamientos de "Almania"

Contenido eliminado Contenido añadido
Liña 140:
== Ekonomia ==
[[Dosya:Eurotower in Frankfurt.jpg|180px|thumb|left|El [[Banko Sentral Evropeo]] tiene la su sede en [[Frankfurt]] en Almania.]]
Almania es uno de los paizes mas desvelopadosdezvelopados del mundoolam, la su ekonomia depende dela sensia yi la teknolojia, lo ke deriva en la industria, la investigasion, el komersio, el disenyo industrial yi el arte. La moneda de Almania es el euro, ma antikamente era el marko alman.
 
El eks-Ministro Federalo de Relasiones Internasiyonalos, Joschka Fischer, Almania es «champeónkampeon mundialo de las eksportasiones», dado el movimiento favorable en el comersio exterioreksterior del paiz, ansina desde 2004, ke dio a los almanes un superávit eksportador.
 
En Almania se topa el [[Banko Sentral Evropeo]], ke tiene la su sede en la sivdad de [[Frankfurt]].
 
La industria otomotriz es la prinsipala fuente de lavoro i disenyo, AlemaniaAlmania es una de las nasiones ke mas autos favrika, munchas signaturas estan afikandasafinkadas en este paiz, tales komo BMW, Mercedes Benz, Wolksvagen, Seat.
 
La agrikultura es otro sectorsektor produktivo de Almania, la agroindustria es bien desvelopadadezvelopada en todo el paiz.
 
== Demografia ==