Diferensya entre trocamientos de "Bogotá"

Contenido eliminado Contenido añadido
Marrovi (diskutir | kontribüsyones)
Etiketa: editor de código 2017
Marrovi (diskutir | kontribüsyones)
Sin resumen de edición
Etiketa: editor de código 2017
Liña 30:
[[Dosya:Muisca raft Legend of El Dorado Offerings of gold.jpg|thumb|left|250px|La "[[Balsa Muisca]]" aziendo alusión a la kontadera de ''[[El Dorado]]'', pieza prekolombina, dentro del [[Museo del Oro]] de Bogota.]]
 
En denantes, 5000 anyos komiensan a apareserse lavoros ortikolas, de alfarería y komiensa la merka del curí por ensima de los servos de grande kornamenta. Luego el curí huefue domesticado por los avitantes lokales. En el anyo 500 a. C., ya estava muy difundido el kultivo del zarzavates komo el maiz. Azia el anyo 800 de la era aktuala, los muiscas (puevlo indijena más emportante de la famiya chibcha) avitaban la zona, komo resultado de una migrasión de orijen chibcha, prosedente de otro territorio (probablemente venidos desde Amerika Sentrala), asegun se misturaron kon avitantesmorantes de esta rejion.
 
== Jeografia ==
Bogotá topa al norte del distrito kapitalo, konta kon una superfisie de 64 km² de territorio. La kavesera del belediye es el kazal de [[Bogotá]], i topa al norte kon el departamento de [[Cundinamarca]], al sud kon el belediye dedel JamundíHuila, al sudeste ay frontiera kon el departamento de [[CasanareMeta]], al este kon el belediye de PalmiraMeta i al oeste kolinda kon el departamento de [[Cundinamarca]].
 
== Akodros ==