Diferensya entre trocamientos de "Amida"

Contenido eliminado Contenido añadido
chSin resumen de edición
chSin resumen de edición
Liña 1:
La '''Amida''' es una bendizion; [[orasion]] [[djudio|djudia]] tambien konosida como '''Bendizion modin''', propia de la [[relijion]] djudía i se realisa de la siguiente manera:
 
Tanto al empesijo de la Amida komo a la su fin, se empiesan los pasos con la pierna iskierda, enel final se da tres pasos para atras, torse un poko el tronco asya la siedra, i poko enklinado repeta: ''Osé Shalom Bimromav''; djira un poko el kuerpo asya la deresha, i poko inklinado repeta: ''Hu Iaasé Shalom Alenu''; enderesa el su puerpo y mirando delantre resita: ''Veal Kol Israel Beimru Amen''. Se dan tres pasos para el frente, komo el moso ke se retira de la presensia de su givír. Arrogando en solitario, akompanyado o con ''Minyan'', katro son las okasiones en las kuales se inklina kuando se arroga la Amida:
 
Arrogando en solitario, akompanyado o con ''Minyan'', katro son las okasiones en las kuales se inklina kuando se arroga la Amida:
 
* Al empiese de la primera Bendision, ''Maguen Abot'', kuando se dise ''Baruj Atá Adonai'' i kuando se kulmina kon ''Elojeinu Veelokei Abotenu''.
Línea 13 ⟶ 11:
* A la su fin de esta misma bendizion, al dizir ''Baruj Ata Adonai'' i kuando se kulmina kon ''Hatov Shimjá Uljá Nae Lehodot''.
 
En las mismasmizmas okasionesokaziones el [[Hazzan]], ken orasiona la Amida en boz alta, se inklina. En la hazará, al yegar al ''Modim'', la kehilá tambien se inklina un poko, al mismo tiempo ke el Hazán. Agora, asigún la ''Halajá'' -normativa- si la persona se konfunde i no esta muy segura de kuando i komo aser la reverensia, es mejor ke no la aga.
 
{{esbozo}}