Diferensya entre trocamientos de "Malinalco"

Contenido eliminado Contenido añadido
Marrovi (diskutir | kontribüsyones)
Marrovi (diskutir | kontribüsyones)
Liña 31:
== Etimolojia ==
'''Malinalco''', en lingua aborijinala signifika ''Lugar del yerba del carbonero'', el orijen del biervo en lingua nahuatl es '''Malinalli''' (yerba del carbonero) i -'''co''' (lugar), deriva de una aglutinasion de palavras. El su nombre, en lingua tlahuica o atzinka, es Ñunxu.
 
== Istoria ==
Los templos de Malinalco fueron fraguados tras la konkista de los matlatzincas por parte de los meksikanos o aztekos enel anyo de 1476, basho el reynado de Axayácatl. Alrededor de 1486-1490, Ahuízotl ordenó a los kanteros de Tenochtitlán que levantaran el sitio relijiozo, para lo kual se uso, sobre todo, mano de obra forzada de kazales otomianos konkistados.
 
Kuando los espanyoles arrivaron a Malinalco, el lugar ainda no se avía terminado. El ejérsito de Hernando Cortés interrumpió los lavoros de afinkamiento i las piedras fueron usadas más tadre por los frailes agostinyos para fragar el konvento del kazal de Malinalco."<ref name=":1" />
 
Durante la konkista espanyola Malinalco se rebeló ansina ke Andrés de Tapia tuvo el enkargo de acerles rendid enjunto kon la jente de Ocuilan (dempués de la noche triste). La tierra mueva pasificada se organizó en enkomiendas ansí ke en Malinalco las primeras fueron otorgadas a Cristóbal Rodríguez de Ávalos i a la Korona Espanyola. Fue Cristóbal Rodríguez, un potuguez de orijin sefarado, kien influyó en la enkomienda evangelizadora i apoyó para el fraguado del monasterio, el enkomendero trusho alkunas famiyas iberika a Malinalco de orijin sefaradi, komo los Poblete, Tapia, Rodríguez i los Levi.
 
Malinalco fue evangelizado por franziskanos i dominikos, finalmente se le designa a los agostinyos enel anyo de 1533, kuando se ergia el monasterio del Divino Salvador.
 
== Ekonomia ==